mett Geplaatst 18 augustus 2007 Geplaatst 18 augustus 2007 De site van MobiPocket is al een tijdje off-line wegens onderhoud. Ik ben echter op zoek naar de MobiPocket reader voor de PPC WM5. Via Google heb ik nog geen andere downloadlocatie kunnen vinden. Kan iemand mij helpen aan deze software. bvd METT
devvar1 Geplaatst 18 augustus 2007 Geplaatst 18 augustus 2007 (bewerkt) De site van MobiPocket is al een tijdje off-line wegens onderhoud. Ik ben echter op zoek naar de MobiPocket reader voor de PPC WM5. Via Google heb ik nog geen andere downloadlocatie kunnen vinden. Kan iemand mij helpen aan deze software.bvd METT Hoi Mett, Volgens mij lukt het nog op de site van pocketgear: hier Ik was ook op zoek, het is versie 4.6 welke als freeware te boek staat. devvar1 18 augustus 2007 bewerkt door devvar1
mett Geplaatst 18 augustus 2007 Auteur Geplaatst 18 augustus 2007 De site van MobiPocket is al een tijdje off-line wegens onderhoud. Ik ben echter op zoek naar de MobiPocket reader voor de PPC WM5. Via Google heb ik nog geen andere downloadlocatie kunnen vinden. Kan iemand mij helpen aan deze software. bvd METT Hoi Mett, Volgens mij lukt het nog op de site van pocketgear: hier Ik was ook op zoek, het is versie 4.6 welke als freeware te boek staat. devvar1 Geweldig devvar1, Dit is exact wat ik zocht, hartelijk dank voor de tip. Ik heb de software al geinstalleerd op mijn PPC zo heb ik alle relevante info bij de hand. Super Groet METT
Aanbevolen berichten