Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Maak regelmatig gebruik van de print PDF functie bij cachebeschrijvingen, ik zie echter dat de pdf pagina verticaal doormidden wordt gesneden waardoor de cache beschrijving maar half (links) op de pagina verschijnt. Op de rechterhelft staan de logjes e.d, dit herhaalt zich op de volgende pagina's.

Ik ben op dit moment bezig met het maken van een nieuwe cache, kan ik er op één of andere manier met m'n cachebeschrijving nog rekening mee houden? Ik heb al geprobeerd de cachebeschrijving (html) in een tabel te plaatsen met een beperkte breedte, dit hielp niet, evenmin hielp de tekst uit de tabel te halen.

Iemand tips?

bewerkt door arie
  • 2 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)
Maak regelmatig gebruik van de print PDF functie bij cachebeschrijvingen, ik zie echter dat de pdf pagina verticaal doormidden wordt gesneden waardoor de cache beschrijving maar half (links) op de pagina verschijnt. Op de rechterhelft staan de logjes e.d, dit herhaalt zich op de volgende pagina's.

Ik ben op dit moment bezig met het maken van een nieuwe cache, kan ik er op één of andere manier met m'n cachebeschrijving nog rekening mee houden? Ik heb al geprobeerd de cachebeschrijving (html) in een tabel te plaatsen met een beperkte breedte, dit hielp niet, evenmin hielp de tekst uit de tabel te halen.

Iemand tips?

Voor het printen gebruik ik het programma PDF reDirect v.2. Dat installeert zich als een printer en is dan ook via de optie Afdrukken te bereiken.

Tot nu toe geeft het geen problemen en alles wordt in de opmaak van de pagina afgedrukt. Bovendien kun je de site ook als pdf bestand opslaan voor (later) off line gebruik.

bewerkt door roewin
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...