heidie und peter Geplaatst 30 juni 2007 Geplaatst 30 juni 2007 Hallo weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik op 24 meter de piling vanst kan zetten. Ik kan nu alleen maar 10 tallen en niet op meters.
pa3fus Geplaatst 30 juni 2007 Geplaatst 30 juni 2007 Hallo weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik op 24 meter de piling vanst kan zetten. Ik kan nu alleen maar 10 tallen en niet op meters. Hallo, afhankelijk van je GPS en de interne firmware (besturing) kun je dit wel of niet doen. Zelf heb ik een 60 csx en kan hierbij in het schermpje voor het uitvoeren van een projectie de eenheid aanpassen. km of meters bijv. Voorheen gebruikten we de Garmin Geko 201 en die kon enkel op 100 meter een projectie invoeren, nog minder nauwkeurig dus. Als ik je voorbeeld mag geloven dan zou ik er niet een al te groot probleem van maken, de nauwkeurigheid van je GPS en je eigen blikveld zal de laatste 4 meter toch wel moeten kunnen overbruggen lijkt me. Mocht dit niet lukken dan kun je altijd nog 2 projecties maken, 1 op 20 meter en 1 op 30 meter en dan tussen de 2 waypoints een denkbeeldige lijn trekken, dan moet het toch te vinden zijn ? Succes, Jan-Willem PA3FUS.
Aanbevolen berichten