fub Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 Ter voorbereiding van de vakantie heb ik een pocket query gedraaid, en met gpsbabel het resultaat geconverteerd naar een kml file. Die lees ik in met (de Linux-versie van) Google Earth. In de lijst van plaatsen zie ik netjes alle caches staan, met bijbehorend icoontje. Maar op de kaart zelf, zie ik er maar eentje. Ook als ik dusdanig inzoom dat de caches niet meer over elkaar heen vallen, blijven de meeste icoontjes weg! Als ik van een waypoint de properties opvraag, dan verschijnt hij wel -- maar alleen voor zolang ik het properties-venster open heb. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik de icoontjes wel zie? Heb ik een bepaalde instelling gemist? Is dit een bekend probleem? Het maakt het in ieder geval wel lastig om een cache-dagje te organiseren...
Lex Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 Heb je in GE rechtsboven de tijdbalk helemaal uitgerekt?
fub Geplaatst 25 juni 2007 Auteur Geplaatst 25 juni 2007 Heb je in GE rechtsboven de tijdbalk helemaal uitgerekt? Dat is het, inderdaad! Bedankt voor de hulp, probleem opgelost!
Aanbevolen berichten