Team WECA Geplaatst 24 mei 2007 Geplaatst 24 mei 2007 Hallo allemaal, beste geocache-collega's, komende zomer gaat Team WECA in Noorwegen op vakantie en wil daar genieten van de natuur, o.a. door wat caches te doen. Helaas beschik ik niet over ROUTERENDE kaarten (dus voor gebruik van navigatie in de auto) en/of DETAIL kaarten MET (kleine) WANDELPADEN. Met wat ge-google of zelfs via een topic ergens op GC.nl-forum ben ik dit linkje tegengekomen: Belanor - Topokart, Garmin . Dit lijkt er op, maar toch heb ik er vraagtekens bij: - hoe kan ik deze op GPS zetten? - zitten hier (kleine) wandelpaden op de kaarten? - is deze topokart routerend? Hoe kom ik anders aan gewenste kaartmateriaal? Heeft iemand dit, of kan me info verschaffen welke ik nodig heb. Ik hoop dat iemand nuttige info kan leveren!! In ieder geval hartelijk dank voor jullie reactie, een fijne zomervakantie aan jullie!! groet TEAM WECA jr.
0 wandelaartjes Geplaatst 25 mei 2007 Geplaatst 25 mei 2007 (bewerkt) Dat zijn in ieder geval de topo kaarten van Noorwegen ,En je zet ze precies zo in je gps als b.v. topo nederland.Ook wij gaan er dit jaar mee op pad 25 mei 2007 bewerkt door wandelaartjes
0 Team WECA Geplaatst 25 mei 2007 Auteur Geplaatst 25 mei 2007 Dat zijn in ieder geval de topo kaarten van Noorwegen ,En je zet ze precies zo in je gps als b.v. topo nederland.Ook wij gaan er dit jaar mee op pad TOPO's zijn dacht ik niet navigerend???? Zijn er navigerende kaarten van Noorwegen? Bedankt voor reply
0 majomi Geplaatst 2 juni 2007 Geplaatst 2 juni 2007 Hoi, Zijn dit de topokaarten van Noorwegen 1:50.000 want die zoek ik namenlijk! Wie weet waar ik deze kan bestellen? Groet Majomi
0 Nickx Geplaatst 2 juni 2007 Geplaatst 2 juni 2007 Dat zijn in ieder geval de topo kaarten van Noorwegen ,En je zet ze precies zo in je gps als b.v. topo nederland.Ook wij gaan er dit jaar mee op pad TOPO's zijn dacht ik niet navigerend???? Zijn er navigerende kaarten van Noorwegen? Bedankt voor reply Deze "navigerende" kaarten zitten in City Navigator 9 Nickx
Vraag
Team WECA
Hallo allemaal, beste geocache-collega's,
komende zomer gaat Team WECA in Noorwegen op vakantie en wil daar genieten van de natuur, o.a. door wat caches te doen.
Helaas beschik ik niet over ROUTERENDE kaarten (dus voor gebruik van navigatie in de auto) en/of DETAIL kaarten MET (kleine) WANDELPADEN.
Met wat ge-google of zelfs via een topic ergens op GC.nl-forum ben ik dit linkje tegengekomen: Belanor - Topokart, Garmin .
Dit lijkt er op, maar toch heb ik er vraagtekens bij:
- hoe kan ik deze op GPS zetten?
- zitten hier (kleine) wandelpaden op de kaarten?
- is deze topokart routerend?
Hoe kom ik anders aan gewenste kaartmateriaal? Heeft iemand dit, of kan me info verschaffen welke ik nodig heb.
Ik hoop dat iemand nuttige info kan leveren!! In ieder geval hartelijk dank voor jullie reactie, een fijne zomervakantie aan jullie!!
groet
TEAM WECA jr.
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten