Troy-menno Geplaatst 10 mei 2007 Geplaatst 10 mei 2007 Hallo, mijn gps garmin legend heeft last van het volgende; vanmiddag reed ik op de fiets met mn gps in de hand nu kwam ik tot de ontdekking dat mn kaartje bleef staan en ik uit beeld verdwijn, ook volgt ie mn route niet helemaal die ik gereden heb (voorbeeld: als ik bij punt a begin en bij punt b de bocht om ga en kom bij punt c dan krijg ik op mn scherm een rechte streep van punt a naar punt c, hij snijt dus af) ook is mn gps erg traag met de map kaarten draaien. wie weet hier een oplossing voor??? gaarne jullie reactie Troy-menno
Lex Geplaatst 10 mei 2007 Geplaatst 10 mei 2007 (bewerkt) Je noemt drie verschillende dingen. 1. Van de kaart verdwijnen wordt vrijwel altijd veroorzaakt doordat de kaart in pan-mode staat, d.w.z. dat je de cursor hebt verplaatst. Dan schuift de kaart niet meer uit zichzelf. Remedie: QUIT of PAGE, hangt van het type af. 2. Afsnijden duidt op ontvangstverlies. 3. Traag tekenen weet ik geen andere oorzaak voor dan dat de instelling op veel details staat. Aangezien het onduidelijk is wat er hier aan de hand is is het geven van een master-reset zeker het proberen waard. 10 mei 2007 bewerkt door Lex
Troy-menno Geplaatst 10 mei 2007 Auteur Geplaatst 10 mei 2007 Er zijn zelfs mensen die aanbevelen een GPS periodiek te resetten als een vorm van preventief onderhoud. Mijn visie daarop is: baat het niet, schaadt het niet! ik denk dat ik dat maar doe... preventief onderhoud
Aanbevolen berichten