team wolfje Geplaatst 15 april 2003 Share Geplaatst 15 april 2003 Hallo als scout zijnde weet ik dat er heel veel scouts zijn die badges en insignes verzamelen zou het niet leuk zijn voor scouting groepen een paar caches te maken met scouting dingen erin leuk om je jeugd leden aktief met de gps leren bezig te zijn GROETJES Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigBird Geplaatst 17 april 2003 Share Geplaatst 17 april 2003 Ik heb in de Buitenzorg Cache mijn oude verzameling badges enz achtergelaten. Dus wie weet zit er daar nog wat in... BigBird Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 28 april 2003 Auteur Share Geplaatst 28 april 2003 Of bijvoorbeeld naambandjes van andere scouting groepen en dan verstoppen op bv buitenzorg binnenkort de eerste scouting cache Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast explos - Scouting APV Geplaatst 28 april 2003 Share Geplaatst 28 april 2003 We hebben een explo-travelbug die we volgende week gaan uitzetten. Hij gaat een beetje functioneren als automatische swop-bug, in de hoop dat zodra hij gevonden wordt door een scoutinggroep, deze hun badges ruilen met die van ons. Geen idee of het werkt, maar het leek ons wel leuk om te kijken of er zo veel groepen meedoen (en volgens mij worden dat er met de week meer). Explo Travelbug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 28 april 2003 Auteur Share Geplaatst 28 april 2003 leuk idee zelf ben ik bezig met een naambandjes cache en een badges cache ben zelf op 2 wereldjamborees geweest en heb diverse badges en insignes dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden