Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Kan iemand uitleggen wat het verschil is tussen een Etrext Legend en een Etrex Venture. Die vraag is hier ook al gesteld, maar is geen antwoord op gekomen.

Als ik de specificaties naast elkaar leg, dan lijkt er geen verschil, behalve de assesoires die je er bij krijgt: geheugenkaartje, kabeltje, fietsklem, software.

Ik vraag me af waarom Garmin twee namen geeft aan identieke gps-en. Of zie ik iets over het hoofd?

Gast Team_Maju
Geplaatst

De legend heeft bv al een groter geheugen dan de venture 8mb bij de 1 tegen 1 mb bij de ander.

Geplaatst

Je moet wél duidelijk zijn..

Kan iemand uitleggen wat het verschil is tussen een Etrext Legend en een Etrex Venture. Die vraag is hier ook al gesteld, maar is geen antwoord op gekomen.

Als ik de specificaties naast elkaar leg, dan lijkt er geen verschil, behalve de assesoires die je er bij krijgt: geheugenkaartje, kabeltje, fietsklem, software.

Ik vraag me af waarom Garmin twee namen geeft aan identieke gps-en. Of zie ik iets over het hoofd?

Bij de opsomming van accesoires heb je het over een geheugenkaartje...

De legend heeft bv al een groter geheugen dan de venture 8mb bij de 1 tegen 1 mb bij de ander.

Logisch dat Team_Maju het over de Legend en de Venture heeft.

Maar je bedoelt volgens mij de Etrex Venture Cx en de Etrex Legend Cx... Dat is nogal een groot verschil. Dat zijn apparaten met een kleurenscherm en kunnen routeberekening uitvoeren op basis van daartoe geschikt kaartmateriaal.

Het antwoord op de vraag of je iets over het hoofd ziet: nee. In beginsel zijn beide Cx-en gelijk. Alleen de kleur van de kast is anders. Ik denk dat Garmin gewoon geen afscheid wilde nemen van de naam Venture, zodat die naast Legend en Vista blijft voortbestaan.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...