barne Geplaatst 12 maart 2007 Geplaatst 12 maart 2007 Sinds enige tijd geeft mijn pijltje de richting niet meer aan. Dit is behoorlijk lastig als je een WP aan het zoeken bent, dit gaat tevens gepaard met behoorlijk wat afwijking. Was in het begin (november/december) dat ik ermee aan de slag ging volgens mij beter. Waar kan dit aan liggen weersonstandigheden, moet ik misschien nieuwe firmware installeren. Wie herkent dit probleem en wat is er tegen te doen ?
Team 16 Geplaatst 13 maart 2007 Geplaatst 13 maart 2007 Sinds enige tijd geeft mijn pijltje de richting niet meer aan. Dit is behoorlijk lastig als je een WP aan het zoeken bent, dit gaat tevens gepaard met behoorlijk wat afwijking. Was in het begin (november/december) dat ik ermee aan de slag ging volgens mij beter. Waar kan dit aan liggen weersonstandigheden, moet ik misschien nieuwe firmware installeren. Wie herkent dit probleem en wat is er tegen te doen ? Ik geloof dat er op de Etrex Venture cx ook een electronisch kompas zit, is het niet? Heb je deze soms aan staan? Zo ja, heb je het kompas dan gecalibreerd. Ik heb hetzelfde wel eens met de Etrex Vista gehad en dat bleek dus het probleem te zijn.
Aanbevolen berichten