Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Hallo,

Ik wil graag een handig tooltje op mijn PocketPC om coordinaten om te zetten.

Daarvoor zou ik het liefst de software van "debruineberen" gebruiken, een prima en erg mooi tooltje... maar helaas :cry: die krijg ik niet aan de praat omdat ik de benodigde runtime niet op mijn Pocketpc krijg. (zelfs niet dmv English(UK)-regiosettings)

Gelukkig werkte hun Co-Input overigens wel goed. :lol:

Concreet mijn vraag:

Waar is een ANDER handig omreken tooltje te donwloaden voor op de PocketPC!

Ik heb ooit het pocket excel tooltje goetool4 gevonden, misschien is dat iets voor je.

Je kunt het vinden op http://ronenbianca.geocacher.nl/downloads.html.

Hier kun je nog veel meer vinden. :thumbup::offtopic:

succes. The Workman

• 10 months later...
Geplaatst
Om in het veld op mijn PDA coordinaten om te kunnen zetten, te kunnen projecteren en letterwaarde te kunnen berekenen heb ik ooit een HTML-pagina gemaakt met JavaScript. Om dit te gebruiken hoef je alleen maar het bestandje waar de link heen wijst op je pda te zetten en in explorer te openen. Geen verdere installatie van software vereist, simpeler kan niet.

RD2WGS 2.0

Veel plezier ermee!

Super bedankt voor dit tooltje MarKoNie! Ik heb een Garmin Etrex H. Hiermee kan ik wel projecteren maar helaas maar met een nauwkeurigheid van 0.1Km. Dit werkt dus niet als je een volgend Waypoint moet zoeken. Nadat ik het html bestandje had gekopieerd naar mijn Mio 168 en exploren opstarte werkte dit perfect!

Groetjes Matthijs

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...