Gast peterellengijzen Geplaatst 9 januari 2007 Geplaatst 9 januari 2007 Wie kan mij precies vertellen hoe ik mijn eerste cache moet inloggen.Groeten Leek.
De Roode Loper Geplaatst 9 januari 2007 Geplaatst 9 januari 2007 Wie kan mij precies vertellen hoe ik mijn eerste cache moet inloggen.Groeten Leek. Ga naar de startpagina van geocaching.nl en klik op WAT IS GEOCACHING en klik op VIND EEN CACHE. Daar staat onderaan op de pagina LoggenOm een cache te loggen ga je naar geocaching.com en zorg je er voor dat je ingelogd bent. Vind dan de cache die je wilt loggen, makkelijkste gaat dat via de zoek pagina van geocaching.com. Als je nu de cache pagina in beeld hebt klik je op LOG YOUR VISIT . Je krijgt dan een logscherm te zien. Kies allereerst het juiste log type (voor gevonden caches is dat: "Found it"). En controleer dan de datum (die staat immers op de dan geldende tijd van de server in de US). Het grote veld kan je helemaal vol tikken met informatie over hoe je het gevonden hebt, in welke staat de cache was etc etc.Tot slot kun je nadat je een logje geplaats hebt klikken op het linkje "Upload Image" om een plaatje toe te voegen aan je log (let op dat dit nooit een hint of aanwijzing bevat).
Aanbevolen berichten