jdonder Geplaatst 5 januari 2007 Geplaatst 5 januari 2007 Hallo allemaal, Ik kon zo met de "search" niet vinden of iemand dit al eerder had gevraagd... maar mijn vraag is de volgende: wat vinden jullie een handige manier om op locatie met een pocketpc kaarten te downloaden van internet tbv geocaching. In mijn geval tbv het programma GPStuner. Thuis kan ik natuurlijk handig met "map calibrator" van GPStuner de kaarten downloaden en daarna overzetten op de pocketpc. Maar als ik op vakantie in het buitenland ben (en van te voren dus nog niet weet waar ik naartoe ga) lijkt het me leuk/handig om dan met de pocketpc verbinding te maken met internet en dan een kaart van het betreffende gebied te downloaden om te kunnen gebruiken. Eigenlijk zou ik dus graag een programma net als "map calibrator" willen voor de pocketpc. Iemand suggesties of ervaringen? jdonder
Smok3y Geplaatst 20 januari 2007 Geplaatst 20 januari 2007 Zorg dat je de kaarten bij je hebt als je op vakantie gaat. Dat vind ik juist één van de leukste dingen ter voorbereiding van de vakantie. Ik pluis van tevoren een heel gebied uit en zorg dat ik de kaarten van heel het land of een naburig land bij me heb. Notebook en wat dvd's is alles wat je nodig hebt..
Aanbevolen berichten