Gast exploortje Geplaatst 4 december 2006 Geplaatst 4 december 2006 (bewerkt) Dag geocachers, Allereerst wilde ik me even voorstellen. Ben eigenlijk geen geocacher maar ik gebruik mijn gps-en(voor deze had ik een colortrak, meridian(verloren auch), sportrak) om niet te verdwalen in bebost gebied en/of de binnenlanden van frankrijk. Ik gebruik ze om natuurlijk de terugweg naar de camping te vinden. Mijn tochtjes varieeren van 100km tot 260km op een dag, dus goede navigatie is een "must". O ja, die afstanden leg ik per 2-wieler af. Mijn vraag is deze: kan ik de oplader gewoon de hele nacht aan de gps laten zitten, oftewel zit er een overlaad beveiliging op? Zojuist een volle batterij getest en hij kwam uit op 15,5 uur. Dat is genoeg voor een dag. Prima waarden dus. Ps:dit was voornml binnen, en slechts een paar uurtjes buiten. De waarden zullen in de winter dus wel minder zijn. Hopelijk weet iemand van die opladers wat af. Bedankt alvast Sjors 4 december 2006 bewerkt door exploortje
smi Geplaatst 31 januari 2007 Geplaatst 31 januari 2007 Hallo Ik garandeer natuurlijk niets, maar ik heb zelf met mijn Explorist 600, zowel opladen met een adapter als via de USB-kabel van de PC, nooit een slechte ervaring gehad. Suc6
Aanbevolen berichten