Wandelaar Geplaatst 5 maart 2003 Geplaatst 5 maart 2003 Ik heb Cachemaps v20.5 Alles doet het maar behalve de link naar Ozi en EazyGPS Hij geeft aan vdat er een foud is bij het opstarten Ze staan er wel op en het pad is er ook maar ik kan ze niet opstartenwat kan ik er aan doen Co de wandelaar
BigBird Geplaatst 6 maart 2003 Geplaatst 6 maart 2003 Als je me laat weten welke fout er gegeven wordt kan ik kijken waar de oorzaak ligt. De Ozi aansturing in 2.0.5 is vrij specifiek. Maar omdat ook EasyGPS fout gaat, lijkt het daar niet aan te liggen. Inmiddels staat de beta versie 3.0.2 op mijn site. Deze versie is echter iets ingewikkelder te installeren en een goede installatiebeschrijving is er nog niet. Er kan echter veel meer mee. Als je je foutmelding (letterlijke tekst of schermafdruk) naar me mailt op cachemaps@bigfoot.com, dan kijk ik of ik de oorzaak kan achterhalen. BigBird
Wandelaar Geplaatst 10 maart 2003 Auteur Geplaatst 10 maart 2003 Als je me laat weten welke fout er gegeven wordt kan ik kijken waar de oorzaak ligt.De Ozi aansturing in 2.0.5 is vrij specifiek. Maar omdat ook EasyGPS fout gaat, lijkt het daar niet aan te liggen. Inmiddels staat de beta versie 3.0.2 op mijn site. Deze versie is echter iets ingewikkelder te installeren en een goede installatiebeschrijving is er nog niet. Er kan echter veel meer mee. Als je je foutmelding (letterlijke tekst of schermafdruk) naar me mailt op cachemaps@bigfoot.com, dan kijk ik of ik de oorzaak kan achterhalen. BigBird Ik heb het al gezien in de setup er van moet ik de link wijzegen Groetjes co
Aanbevolen berichten