ds-polleke Geplaatst 8 oktober 2006 Geplaatst 8 oktober 2006 Als je papierloos wil cachen moet je premium member worden.. dan kun je die gpxjes en Ebooks downloaden.. Kun je die eBooks ook samenvoegen.. dat je de 7 e-boeken voor de 7 allesomvattende querries ook tot 1 e-book kunt omsmeden (inclusief de decrypted hints) Op die manier ben je niet 7 keer aan het zoeken voordat je de omschrijving hebt gevonden voor de cache waar je tegenaan rijdt op weg naar tante annie zodat je ook bij tante annie aankomt voordat de bloemen zijn verlept die je voor haar gekocht hebt... IEmand ervaring?
de Roode Lantaarn Geplaatst 8 oktober 2006 Geplaatst 8 oktober 2006 En had je ook al bedacht hoe groot dat e-book bestand kan worden??????? Niet echt werkzaam kan ik je verzekeren. Beter is het om de 7 .gpx files onder te brengen in GSAK als 1 database. Vandaar uit maak je een HTML export van een selectie of desnoods van heel Nederland. Dit levert wel een slordige 3000 bestanden op maar zijn allemaal maar een paar KB. Het wordt dan nog wel even zoeken in de index pagina maar dar is weer allemaal te regelen via GSAK. Succes.
ds-polleke Geplaatst 8 oktober 2006 Auteur Geplaatst 8 oktober 2006 En had je ook al bedacht hoe groot dat e-book bestand kan worden??????? Niet echt werkzaam kan ik je verzekeren. Beter is het om de 7 .gpx files onder te brengen in GSAK als 1 database. Vandaar uit maak je een HTML export van een selectie of desnoods van heel Nederland. Dit levert wel een slordige 3000 bestanden op maar zijn allemaal maar een paar KB. Het wordt dan nog wel even zoeken in de index pagina maar dar is weer allemaal te regelen via GSAK. Succes. ik kan 2 gig kwijt op mijn Ipaq.. dus moet geen probleem zijn.. dus: is het mogelijk
de Roode Lantaarn Geplaatst 8 oktober 2006 Geplaatst 8 oktober 2006 Ik kan 1 gieg kwijt op mijn Mio maar dat is opslag geheugen, geen werkgeheugen! Om een bestand van 3mB in je werkgeheugen te krijgen ben je al veel tijd kwijt. Om er dan ook nog daadwerkelijk mee te kunnen werken.... Je eBook reader wordt dan wel heel traaaaaaaaaaaaag. Ik heb de (slechte) ervaring opgedaan met GPX sonar en .gpx files van 2mB. Totaal onwerkbaar, of je hebt het ervoor over om 2 minuten op een cache beschrijving te moeten wachten. Ebooks zijn leuk voor waar het voor bedoelt is. Het lezen van een boek, van voor naar achteren. Niet om te gaan bladeren in het boek om een artikel 'even' op te zoeken.
ds-polleke Geplaatst 10 oktober 2006 Auteur Geplaatst 10 oktober 2006 Ik kan 1 gieg kwijt op mijn Mio maar dat is opslag geheugen, geen werkgeheugen!Om een bestand van 3mB in je werkgeheugen te krijgen ben je al veel tijd kwijt. Om er dan ook nog daadwerkelijk mee te kunnen werken.... Je eBook reader wordt dan wel heel traaaaaaaaaaaaag. Ik heb de (slechte) ervaring opgedaan met GPX sonar en .gpx files van 2mB. Totaal onwerkbaar, of je hebt het ervoor over om 2 minuten op een cache beschrijving te moeten wachten. Ebooks zijn leuk voor waar het voor bedoelt is. Het lezen van een boek, van voor naar achteren. Niet om te gaan bladeren in het boek om een artikel 'even' op te zoeken. ok.. dan maar een andere oplossing verzinnen.. GSAK kan HTML pagina's genereren; SPoilersync downloadt spoiler fotos... daar moet toch iets mee te doen zijn...
de Roode Lantaarn Geplaatst 10 oktober 2006 Geplaatst 10 oktober 2006 Inderdaad en nog luxer met OziCE. 1. Op de kaart de cache aanklikken. HTML wordt geopend. 2. Verhaaltje lezen. 3. Even kijken of er in de spoilersync map nog aanvullende foto's staan. 4. Zoeken 5. en loggen. en klaar is ds-polleke
Aanbevolen berichten