Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Gast Martijn_1979
Geplaatst (bewerkt)

Weet iemand hoe je de kaarten op de MicroSD kaart kunt verwijderen, zonder een computer te gebruiken.

Ik heb al in de handleiding gekeken (misschien er-over-heen), maar ik heb nergens kunnen vinden hoe je alle ingeladen kaarten weer kunt verwijderen. Ik heb namelijk enkele kaarten van Engeland erop gezet toen ik op vakantie ging, maar nu wil ik ze er eigenlijk wel weer af hebben om ruimte te maken voor kaarten van Zweden en Finland. Ik heb geen adapter van SD-->MicroSD. Heeft iemand een idee? Dat moet toch ook via de software of in de GPS zelf kunnen?

Thanx,

Martijn_1979

p.s. Ik heb een Garmin GPSMAP 60Cx

bewerkt door Martijn_1979
Geplaatst
Weet iemand hoe je de kaarten op de MicroSD kaart kunt verwijderen, zonder een computer te gebruiken.

Ik heb al in de handleiding gekeken (misschien er-over-heen), maar ik heb nergens kunnen vinden hoe je alle ingeladen kaarten weer kunt verwijderen. Ik heb namelijk enkele kaarten van Engeland erop gezet toen ik op vakantie ging, maar nu wil ik ze er eigenlijk wel weer af hebben om ruimte te maken voor kaarten van Zweden en Finland. Ik heb geen adapter van SD-->MicroSD. Heeft iemand een idee? Dat moet toch ook via de software of in de GPS zelf kunnen?

Thanx,

Martijn_1979

p.s. Ik heb een Garmin GPSMAP 60Cx

Met mapsource de kaarten uit de gps halen, deze dan selecteren-verwijderen, nieuwe kaarten selecteren en uploaden, maar zoals je zegt je kan er tot op zekere hoogte ook gewoon "bij schrijven" en zonder computer lijkt me dit niet echt te doen :beerchug: Je hebt ook nog een volgende optie de 60 CX is ook als cardreader/writer te gebruiken Hoofdmenu- instellen - interface onder aan de pagina zie je massstorage device hierop klikken en dan gedraagt deze zich als een cardreader/writer er is dan in je windows explorer een "drive""bij gekomen ( de drive letter is afhankelijk van het aantal geinstalleerde drive's die je al in windows hebt ) en kan je alle gegevens zien en bewerken die op je kaartje staan. let wel even op dit is alleen mogelijk vanaf firmware versie 2.70 en hoger, mocht die er niet op staan dan kan je die gratis downloaden bij Garmin, het uitlezen van je firmware versie gaat als volgt, Hoofdmenu -instellen-systeem-menu- sotware versie.

Geplaatst

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Op het moment dat nieuwe kaarten worden geladen is automatisch het 'oude' materiaal namelijk verwijderd. Het is via Mapsource niet mogelijk kaarten 'bij te plaatsen'.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...