The Scorpios Geplaatst 7 mei 2006 Geplaatst 7 mei 2006 Morgenvroeg op vakantie en nu wil ik de waypoints van caches die we misschien kunnen bezoeken, inladen in de etrex vista. Normaal gesproken lukt dat prima, via GSAK en Ozi. Deze waypoints liggen echter buiten Nederland en ik heb geen kaarten van de bestemming. Hoe kan ik dan toch waypoints inladen? Want nu accepteert Vista ze niet. Nelleke <voelt er weinig voor 100 waypoints handmatig in te voeren>
Jurgen & Co Geplaatst 7 mei 2006 Geplaatst 7 mei 2006 Je kunt rechtstreeks uit GSAK de door jou geselecterde punten naar jou vist exporteren. Dat lukt ook met mijn legend. Zie Het commando GPS midden boven in de commando balk.
The Scorpios Geplaatst 7 mei 2006 Auteur Geplaatst 7 mei 2006 (bewerkt) Je kunt rechtstreeks uit GSAK de door jou geselecterde punten naar jou vist exporteren. Dat lukt ook met mijn legend. Zie Het commando GPS midden boven in de commando balk. <{POST_SNAPBACK}> Normaal gesproken kan en doe ik dat ook. Gsak meldt ook netjes de verzending. Maar op de etrex komt er niks binnen. Opvallend dus wel de NL-waypoints maar niet de anderen Zal het kunnen komen door de afstand? Het zijn wel waypoints in Zuid Afrika die hij niet ziet omdat het niet dichtbij is oid? Inderdaad, door op andere manier te kijken zie ik ze wel. Tja Vista vindt die niet "in de buurt" 7 mei 2006 bewerkt door The Scorpios
Jurgen & Co Geplaatst 7 mei 2006 Geplaatst 7 mei 2006 Probeer eens een filter aan te maken waardoor je alleen deze punten ziet in GSAK. Eerst alle waypoints in je GPS deleten. Dan verzenden dat moet lukken.
Aanbevolen berichten