Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nu heb ik ook even de pagina van Xaa bekeken en de benodigde zipjes neergeladen en uitgepakt.

Alle instellingen stipt opgevolgt en...... inderdaad ik krijg nu de juiste symbolen op de 60csx bij een export vanuit GSAK.

Een duidelijke beschrijving Xaa. ;)

Wel een enorm karwei om al die custom iconen aan elkaar te koppelen maar het werkt. :yes:

Nu wil ik hetzelfde doen naar Mapsource maar dat lukt schijnbaar dus niet. Ik krijg alleen een zwart blokje als icoon. Een aantal (standaard garmin) icoontjes komen wel mee in de export zoals Parkingplace.

ik kan ze wel handmatig veranderen in de juiste symbolen dus Mapsource herkent ze wel in Mijn Garmin.

Ook 6.12 die engelstalig is herkent ze omdat ik ook een map My Garmin heb en daar dezelfde symbolen heb ingezet.

Het vreemde is nu dat als ik de waypoints vanuit de 60CSX in Mapsource laadt dan staan WEL de goeie symbolen erbij maar bij een rechtstreekse GSAK export dus niet.

Geplaatst

Ik ben er uit.

Toen ik mijn, uit de GPS gehaalde, WP's wegschreef bleek dit een .gdb bestand te wezen.

GSAK exporteerde een .mps bestand wat blijkbaar de custom iconen niet ondersteunt.

Onderaan in het exportscherm van GSAK even het dropdown (Mapsource version) menu veranderen van 6-MPS in 6-GDB.

Het werkt. :beerchug:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...