Gast jeroenzieleman Geplaatst 2 mei 2006 Geplaatst 2 mei 2006 Beste mensen, ik heb sinds afgelopen winter een explorist 600 gekocht in USA en heb daar mee rond getrokken. nu in nederland wilde ik er mapsend europa kaarten overheen zetten maar ik krijg dan alleen het raster te zien en niet de gedetaileerde routekaarten. wat doe ik verkeerd of moet ik eerst een europa basemap hebben alvorens ik de gedetailleerde kaarten kan opvragen? Ben benieuwd of iemand mij kan helpen? alvast bedankt, Jeroen
de Roode Lantaarn Geplaatst 2 mei 2006 Geplaatst 2 mei 2006 Klopt precies. Ik kwam er laats bij toeval achter bij de Sportrak Map. Om geheugen te besparen had ik de Europabasemap verkleint tot alleen de Benelux + een kilometer of 30 van Duitsland.(verder kom ik voorlopig toch niet). Nu wilde ik voor de Pasen een DirektRoute Map van het gebied er op zetten. Dit gebied lag deels buiten de basemap en je raad het al. Dat ging dus niet helemaal goed maar daar kom je pas achter als je daar te plaatse bent. Gelukkig was er nog een pijltje en een TomTom. Ger@ld
Aanbevolen berichten