GeoGolden Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 Ik zou graag van verschillende caches, bijvoorbeeld uit een regio, alle cache informatie (liefst met logs) maar mijn PDA willen sturen. Ik heb al wat gezocht hier op het forum en kwam o.a. uit bij Cachemate maar toch kom ik er niet uit. Weet iemand of er ergens staat beschreven hoe ik cache informatie van gc.nl of com op een PDA (Dell Axim) kan krijgen? Of moet ik toch aan een andere gsm met een wat groter scherm zodat ik het online kan bekijken?
giga Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 als je premium member bent, kun je gpx files downloaden. Die kun je dan in je PDA openen met GPX sonar. Je kunt ook een Ebook formaat downloaden en dat op je PDA zetten. Of via bijvoorbeeld GSAK html-files aanmaken en die op je PDA aflezen. Kortom, meerdere mogelijkheden en er staat ook al heel veel over geschreven op dit forum.
gpsgek Geplaatst 26 april 2006 Geplaatst 26 april 2006 Ik gebruik momenteel op de pc GSAK waarmee ik een gpx file aanmaak van de caches die ik op de pda wil hebben. Die open ik dan in gpxsonar. Let wel op dat je niet tè grote gpx-files maakt, anders duurt het laden vreselijk lang...
GeoGolden Geplaatst 26 april 2006 Auteur Geplaatst 26 april 2006 Bedankt! Dus om gpx files te kunnen downloaden moet ik Premium member zijn? Ik neem aan als je ze via GSAK maakt ook eerst de gps file nodig hebt van de cache? Ik heb al gevonden dat je ook de printvriendelijke pagina kan saven en openen maar dan mis ik de logs weer. 't is ook altijd wat
Aanbevolen berichten