de Roode Lantaarn Geplaatst 22 april 2006 Geplaatst 22 april 2006 (bewerkt) Sinds de upgrade naar 6.6.0 en de laatste PQ van vandaag valt het me op dat een aantal cache-namen vet gedrukt worden. Er is geen enkel logisch verband (door mij) te ontdekken. Soms bij caches die ik al gevonden heb en ook bij nog niet gevonden caches. Ook de laatste log datum van een cache heeft geen invloed. Ik zie er een volstrekte willekeur in maar zal wel wat over het hoofd zien. Bij mij o.a. GCTD90 GCT3HQ GCT3HY GCRCF3 Ger@ld 22 april 2006 bewerkt door de Roode Lantaarn
schevy Geplaatst 22 april 2006 Geplaatst 22 april 2006 (bewerkt) De vetgedrukte caches bevatten "child" waypoints, bijv. een parkeerplaats, punten van de route etc. Op deze manier zwerven ze niet meer los in GSAK maar blijven ze bij de cache waartoe ze behoren. Bij de verschillende filters/exports heb je ook steeds de optie om ze wel of niet mee te tonen/exporteren. Meer info kun je vinden bij "Child Waypoints" in de version history in GSAK. 22 april 2006 bewerkt door schevy
de Roode Lantaarn Geplaatst 22 april 2006 Auteur Geplaatst 22 april 2006 Juist. Sinds vandaag heb ik inderdaad ook de child-wp's mee laten nemen in GSAK. Aanvankeleijk was ik hier wat huiverig voor omdat ik dacht dat het dan onoverzichtelijk werd en het aantal caches in Nederland dan niet meer zou kloppen. Zo ook weer opgelost, ik kan naar bed en heb geen slapeloze nacht. Ger@ld
De Roode Loper Geplaatst 23 april 2006 Geplaatst 23 april 2006 De vette tekst krijg je door op de cachepagina de additional waypoints in te stellen. Volgens mij kan dit alleen bij premiummembers. Heb gezien dat er nog weinig gebruik van wordt gemaakt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden