Gast klojo1 Geplaatst 26 maart 2006 Geplaatst 26 maart 2006 Ik meen te brgrijpen dat dit kan. Website gevonden. Maar komt er nu een externe batterij aan te hangen. Lastig ?? Wat zou ik precies moeten bestellen en hoe (dat is me niet duidelijk) om "gewoon" via de pc data in te laden.
De Roode Loper Geplaatst 27 maart 2006 Geplaatst 27 maart 2006 Ik meen te brgrijpen dat dit kan. Website gevonden. Maar komt er nu een externe batterij aan te hangen. Lastig ??Wat zou ik precies moeten bestellen en hoe (dat is me niet duidelijk) om "gewoon" via de pc data in te laden. <{POST_SNAPBACK}> Er is een draadje over geweest met foto's etc. er bij. Kan 'm niet zo snel vinden. Ik denk dat Team Firefox (exploristexpert ) wel zal reageren.
Team Firefox Geplaatst 27 maart 2006 Geplaatst 27 maart 2006 (bewerkt) Ik meen te brgrijpen dat dit kan. Website gevonden. Maar komt er nu een externe batterij aan te hangen. Lastig ??Wat zou ik precies moeten bestellen en hoe (dat is me niet duidelijk) om "gewoon" via de pc data in te laden. <{POST_SNAPBACK}> Er is een draadje over geweest met foto's etc. er bij. Kan 'm niet zo snel vinden. Ik denk dat Team Firefox (exploristexpert ) wel zal reageren. <{POST_SNAPBACK}> Alle info is hier te vinden: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=5590 Je hebt dus sowieso nodig het GS1DC connector setje en daarnaast de PUC2 USB-kabel om de 5 Volt voedingsspanning voor de GPS vanuit je PC te halen. Je kunt ook een simpel 2 maal AA batterij houdertje nemen en aan de voedingskabel solderen 27 maart 2006 bewerkt door Team Firefox
Aanbevolen berichten