Spring naar bijdragen

eXplorist 210 Europe -> Topo

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hey folks!

Mn eerste post hier...

Ik ga mij morgen een eXplorist 210 Europe halen. Nu zit daar een basismap van europa in. Ik veronderstel dat dat hoofdwegen enzo zijn.

Is er een mogelijkheid om zoals in Ozi topomappen erin te zetten? Zoals ik heb opgevangen, kan je die enkel kopen, maar zijn er geen van Nederland en België?

Zijn er dus gratis mappen beschikbaar?

Alvast bedankt voor antwoord!!

Mitch2k

bewerkt door mitch2k
Geplaatst
Hey folks!

Mn eerste post hier...

Ik ga mij morgen een eXplorist 210 Europe halen. Nu zit daar een basismap van europa in. Ik veronderstel dat dat hoofdwegen enzo zijn.

Is er een mogelijkheid om zoals in Ozi topomappen erin te zetten? Zoals ik heb opgevangen, kan je die enkel kopen, maar zijn er geen van Nederland en België?

Mitch2k

Er zijn nog geen topokaarten voor Magellan van Nederland beschikbaar. Ze zouden dit jaar wel komen, maar niet gratis.

Geplaatst
Hey folks!

Mn eerste post hier...

Mitch2k

Gefeliciteerd Mitch2k,

Ik heb er ook een en het bevalt mij uitstekend! Je kunt kaarten invoeren van Mapsend Direct Route. Ik vind dat te duur! Er worden via de tweedehandssites wel gekraakte versies aangeboden maar daar ben ik principieel op tegen.

Wat wel heel leuk is om in Ozi op ingescande kaarten routes uit te zetten en naar je 210 te exporteren. Ook leuk is andersom, wat je gelopen/ gefietst / gereden hebt inlezen in Ozi of via GPSbabel naar Google Earth.

Ik ben er in ieder geval blij mee. Veel voor relatief weinig geld.

erka

Geplaatst

Haai GPS people,

wij hebben ook sinds kort een 210 en nu las ik net dat stukje over kaarten en inlezen.....kan iemand mij uit de doeken doen hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.

lijkt ons leuk....om op een kaart te kunnen inlezen waar je geweest ben.

we gaan het zien

gr. M & M

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...