Spring naar bijdragen

Dutch - rd triangulation points - Locationless jagen op rd meetpunten

Aanbevolen berichten

Geplaatst
ps. Mijn RD-punten logs zijn uiteraard netjes "notes" geworden want een cache is een cache en een meetbout is een meetbout!

Ben ik volstrekt met je eens.

Heb daarom de tekst van de locationless cache wat aangepast.

Toch laat ik de beslissing bij de cacher liggen.

Wat een geneuzel trouwens, gaat het nu om de lol of om het scoren.  :crazy:

Om van de beledigingen via de email -naar aanleiding van deze cache- van diverse mensen nog maar te zwijgen, heb er net weer een aantal binnen.

Ik noem geen namen, hou de eer aan mij zelf.  :exclamation:

Persoonlijk schrik ik wel van dit soort reacties, dat cachers zo agressief kunnen zijn.

Ik denk dat ik bij het volgende caching event maar uit veiligheidsoverwegingen wegblijf, ik voel me niet echt veilig en welkom meer.  :(

Edited By gerardsmit on dec. 10 2002 at 17:42

Geplaatst

Het gaat mij, en de meest Geocachers, nog steeds om de lol en je hoeft echt niet weg te blijven van events. Ook niet omdat er eventueel dingen gezegd zijn die jij als beledigend ervaart. Dat zal absoluut niet de insteek zijn geweest van de desbetreffende posters/PM'ers.

Een forum is voor sommige mensen net als een auto: Ze stappen erin en worden van een vredige huisvader/moeder in 1 keer een woest beest dat door de anonimiteit van de auto zich enorm uit gaat leven. Nu valt dat op dit forum wel mee :( maar je typt tenslotte nog steeds iets makkelijker dan dat je het recht in iemand gezicht zegt.

Het forum is juist bedoelt om te praten over dit soort dingen. Daardoor is het 1 en ander duidelijk geworden. En dat is toch in samenspraak met elkaar gebeurt.

Dus, zoals ik al zei, ik vind je cache idee een goed idee, maar het is helaas onuitvoerbaar. De voors- en tegens zijn besproken op dit forum. En jij hebt er zelf (volgens mij) de goede conclusies uit getrokken. Perfect, niks aan het handje.

Als je nog meer ideeen hebt voor de meetbouthunt, dan hoor ik dat graag van je, wellicht dat we ze mee kunnen nemen in de site.

ByTheWay

Geplaatst

Als ik op de GC.com site kijk snap ik steeds minder het punt waar het hier om gaat.

Er is nu een nieuw cache dat je een LOG oplevert als je een screenshot van het EGNOS systeem kan oploaden, met de coordinaat hier in Europa erbij.

Er is bijvoorbeeld ook een locationless cache dat je een LOG oplevert als je een beschilderde postbus fotografeerd met de GPS erbij, weer een log.

Op deze manier kun je dus thuis op diverse manieren LOGs verkrijgen, zonder dat er een voet buiten de deur gezet is, laat staan je een cachebox gevonden hebt.

Ik snap niet dat ik dan een flamewar over mij heen krijg -met zeer onbeschofte opmerkingen- en waar blijven jullie dan met jullie fatsoen.  :sleepy:

Wat ik hier tegen ben gekomen, heb ik tot op heden nog niet gezien op de GC.nu en GC.com forum.

Ik hou van een geintje en kan ook tegen kritiek, maar er zijn voor mij wel grenzen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...