Gast jverstra Geplaatst 4 maart 2006 Geplaatst 4 maart 2006 (bewerkt) Hallo, Even iets dat niet direct met geocaching te maken heeft maar hier zit misschien toch iemand die me kan helpen. Is er ook iets of een programma waar mee track file (*.trk) op een PPC kan uitlezen? Zodat ik ook gedownde routes met mijn PPC kan lopen of fietsen?? Gr jverstra 4 maart 2006 bewerkt door jverstra
caysan Geplaatst 22 april 2006 Geplaatst 22 april 2006 Hallo, Even iets dat niet direct met geocaching te maken heeft maar hier zit misschien toch iemand die me kan helpen. Is er ook iets of een programma waar mee track file (*.trk) op een PPC kan uitlezen? Zodat ik ook gedownde routes met mijn PPC kan lopen of fietsen?? Gr jverstra <{POST_SNAPBACK}> Hoi, Volgens mij kan dat met bijvoorbeeld Vito Explorer II en BeelineGPS. Deze twee werken bij mij prima.
Team Posthumus Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 Aansluitend aan bovenstaande vraag: is het mogelijk om tracks naar een pc over te halen en te bewerken met navigatiesoftware zodat er een route op basis van straatnamen uitkomt? Vergelijkbaar met routeplanners, maar dan wordt de route bepaald door tracks.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden