team-omega-25 Geplaatst 2 maart 2006 Geplaatst 2 maart 2006 maak ik een query die dagelijks wordt aangemaakt en ALLEEN de caches bevat die bijvoorbeeld de afgelopen twee dagen zijn bezocht? Of is dit niet mogelijk? Henk
de Roode Lantaarn Geplaatst 2 maart 2006 Geplaatst 2 maart 2006 maak ik een query die dagelijks wordt aangemaakt en ALLEEN de caches bevat die bijvoorbeeld de afgelopen twee dagen zijn bezocht? Of is dit niet mogelijk?Henk <{POST_SNAPBACK}> Ja en nee/ Je kan inderdaad dagelijks dezelfde geupdate PQ krijgen maar er is geen optie voor (Found last 2 days) wel voor (Found last 7 days). us dan zal er weinig verschil zijn in de PQ van twee achter elkaar liggende dagen. Ger@ld
team-omega-25 Geplaatst 2 maart 2006 Auteur Geplaatst 2 maart 2006 Ik heb inderdaad de 7 dagen optie ook gevonden maar dan krijg je er zoveel dat dit weer niet in 1 query past. Henk
de Roode Lantaarn Geplaatst 2 maart 2006 Geplaatst 2 maart 2006 Misschien een optie om het gebied te verkleinen. Het lijkt mij niet interessant om te weten dat er de laatste twee dagen een cache is gevonden die 350 km van je vandaan ligt. Of zie ik iets over het hoofd. Ger@ld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden