sagitarius Geplaatst 12 januari 2006 Geplaatst 12 januari 2006 Hoi aan alle geocachers, Wie weet er waar er kaartmateriaal te vinden is voor Malta. Garmin heeft dit eilandje blijkbaar vergeten, ik vind hier niks voor. Ik zoek daar een vakantie door te brengen en een paar cachjes mee te pakken. Er zijn er in totaal 12 waaronder zelfs nog enige maagden. Een klein kaartje voor ozie heb ik gevonden en gekallibreerd, maar dat is alles. Liefst had ik iets voor mijn GPSmap 60CS, maar met materiaal voor ozie ben ik ook al blij. Wie weet waar dat te vinden is. GRTJS Sagitarius
BigBird Geplaatst 12 januari 2006 Geplaatst 12 januari 2006 (bewerkt) Ik zal eens kijken of CacheMaps Malta ook aan kan. Ik denk het wel. Dus, wordt vervolgt. === Helaas, CacheMaps heeft geen online kaarten die goed inzoomen. Het beste wat ik heb kunnen vinden is onderstaande kaart via de GPS Visualizer site. Op de site is de kaart clickable voor de cacheinformatie. Succes en veel plezier op Malta! BigBird 13 januari 2006 bewerkt door BigBird
sagitarius Geplaatst 22 januari 2006 Auteur Geplaatst 22 januari 2006 @BigBird Bedankt voor het opzoekwerk, Ik heb een vrij goede kaart gevonden op internet en deze met ozie gecalibreerd. Voor op mijn PDA met ozieCE werkt dit perfect. Nu ben ik nog bezig ze om te zetten in een kaartje voor mijn Garmin. Maar dat is een tijdrovende bezigheid, maar ja, dat is de hobby zeker In ieder geval hartelijk bedankt, ik moet die CacheMaps nog eens beter bekijken, want dit lijkt mij ook wel een leuk ding om samen met Gsak te gebruiken. GRTJS Sagitarius
Aanbevolen berichten