GeoGerard Geplaatst 9 november 2002 Share Geplaatst 9 november 2002 Ik heb mijn eerste travelbug losgelaten. Het ding zit in Schoorl Cache en wacht op een lift. Dit is de pagina: http://www.geocaching.com/track/track_detail.asp?ID=18069 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 9 november 2002 Share Geplaatst 9 november 2002 Ik vind het een zeer leuke cache. Hoop dat iedereen er ook op let om hem niet "dicht" te branden. Zal hem in elk geval in de gaten houden. Misschien gaat hij nog eens mee na Azie! ByTheWay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 9 november 2002 Auteur Share Geplaatst 9 november 2002 Gaarne naar werelddelen met een hoge cache dichtheid. Ik ben bang dat het ding in Azie, Zuid Amerika en Africa te lang stil blijft liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 9 november 2002 Share Geplaatst 9 november 2002 Tsja, maar hij komt wel ergens waar anderen niet komen............ Mmmm, mag hem dus ook al niet meenemen naar Madagaskar of Peru ??? ByTheWay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 10 november 2002 Auteur Share Geplaatst 10 november 2002 Alleen als je het ding meeneemt op DOORREIS, zo komt ie ook aan zijn kilometers. Dan kun je er thuis ook de foto's en reisverslag -waar ie geweest is- erop zetten. Dan moet je hem wel loggen (met foto's waarop de bug staat) op de cache's in Madagascar en Peru, die je bezocht hebt. Ik wil de bug houden in gebieden met veel cache's en geocachers. :exclamation: Edited By gerardsmit on nov. 10 2002 at 13:20 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden