Woezel & Pip Geplaatst 23 oktober 2005 Geplaatst 23 oktober 2005 Wie kan me vertellen hoe het projecteren van een waypoint gaat in een Meridian Platinum? Het projecteren vanaf de plaats waar je staat is geen probleem, dat kan via het kaartscherm goed. Maar projecteren vanaf elk ander willekeurig coordinaat is mij niet gelukt, ondanks de handleiding door te lezen met meerdere mensen. Ook op het toestel zelf is het nog niet gevonden.
de Roode Lantaarn Geplaatst 23 oktober 2005 Geplaatst 23 oktober 2005 Waarschijnlijk hetzelfde als bij de Sportrak (pro(map(color))). Kijk hier maar eens. Wel een beetje weggestopt maar zeer functioneel. Staat nergens in de handleiding, althans bij de Sportrak Map. Ger@ld
Woezel & Pip Geplaatst 24 oktober 2005 Auteur Geplaatst 24 oktober 2005 Waarschijnlijk hetzelfde als bij de Sportrak (pro(map(color))).Kijk hier maar eens. Wel een beetje weggestopt maar zeer functioneel. Staat nergens in de handleiding, althans bij de Sportrak Map. Ger@ld <{POST_SNAPBACK}> Yesss!! Hartelijk dank Roode Lantaarn! Inderdaad een beetje verborgen maar nu gevonden. Fijn!
de Roode Lantaarn Geplaatst 24 oktober 2005 Geplaatst 24 oktober 2005 Raad ik je tenslotte nog wel het volgende aan. Vaak moet er vanuit een bepaalt WP worden geprojecteerd. Doe dit vanuit het WP wat de maker bedacht heeft en niet vanuit het coordinaat waar je nu staat, al is het boven op het WP. Als je op dat moment een afwijking zou hebben wordt die afwijking ook meegenomen in de projectie. Succes met de projecties. Ger@ld
Woezel & Pip Geplaatst 24 oktober 2005 Auteur Geplaatst 24 oktober 2005 Raad ik je tenslotte nog wel het volgende aan.Vaak moet er vanuit een bepaalt WP worden geprojecteerd. Doe dit vanuit het WP wat de maker bedacht heeft en niet vanuit het coordinaat waar je nu staat, al is het boven op het WP. Als je op dat moment een afwijking zou hebben wordt die afwijking ook meegenomen in de projectie. Succes met de projecties. Ger@ld <{POST_SNAPBACK}> Nogmaals dank voor de tip
Aanbevolen berichten