schoentje Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 Heluuup, ik snap er niks van, Ik kan GEEN data meer uit mijn GPS halen, niet met OZie en mapsource, easygps. kabel is goed gemeten en nog eens!! Nieuwe software in de GPS gezet, dat werkt WEL!!! maar nog geen data uit de VISTA!!!!! EN NU??!! hpelijk wel weer snel op de rit!! over 5 weken NEPAL!!! en dan moet hij mee?!!?! Schoentje
team-omega-25 Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 (bewerkt) Je schrijft dat je een firmware upgrade hebt uitgevoerd. Volgens mij is het zo dat dan alle data, die in de GPSr stond, gewist wordt. Probeer eens eerst wat data naar de GPSr toe te sturen (of handmatig wat waypoints aan te maken) en daarna weer terug te lezen. Succes! Henk 3 oktober 2005 bewerkt door team-omega-25
schoentje Geplaatst 3 oktober 2005 Auteur Geplaatst 3 oktober 2005 Je schrijft dat je een firmware upgrade hebt uitgevoerd. Volgens mij is het zo dat dan alle data, die in de GPSr stond, gewist wordt. Probeer eens eerst wat data naar de GPSr toe te sturen (of handmatig wat waypoints aan te maken) en daarna weer terug te lezen.Succes! Henk <{POST_SNAPBACK}> Dat heb ik ook gedaan, maar mag niet baten!! helaas.
team-omega-25 Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 (bewerkt) Is ook de juiste COM-poort ingesteld in b.v. Ozi? Ook verse batterijen willen nog wel eens helpen bij communicatie problemen. 3 oktober 2005 bewerkt door team-omega-25
Jurgen & Co Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 (bewerkt) De gps moet gevonden worden door het programma. Lukt dat wel. De gps kan ingesteld worden op verschillende communicatie instellingen. Garmin, NMEA. Wanneer dit niet past bij het programma dan verstaan ze elkaar niet. 3 oktober 2005 bewerkt door Jurgen & Co
schoentje Geplaatst 3 oktober 2005 Auteur Geplaatst 3 oktober 2005 De gps moet gevonden worden door het programma. Lukt dat wel. De gps kan ingesteld worden op verschillende communicatie instellingen. Garmin, NMEA. Wanneer dit niet past bij het programma dan verstaan ze elkaar niet. <{POST_SNAPBACK}> Helaas Dat had ik ook al geprobeerd!!!!! begin nu echt te denken dat het stuk is!! Schoentje
Jurgen & Co Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 Wat misschien kan zijn is dat er bij het updaten iets fout gegaan is. Heb je de juiste software gebruikt voor de Vista. Probeer anders nog een keer de software te updaten. Wat je ook nog eens kunt proberen is de master reset. Dit kun je doen met een bepaalde knop kombinatie. OP z'n duits. Tasten «ENTER» + «PAGE» + «UP» miteinander drücken während Gerät eingeschaltet wird:
schoentje Geplaatst 7 oktober 2005 Auteur Geplaatst 7 oktober 2005 Wat misschien kan zijn is dat er bij het updaten iets fout gegaan is. Heb je de juiste software gebruikt voor de Vista. Probeer anders nog een keer de software te updaten. Wat je ook nog eens kunt proberen is de master reset. Dit kun je doen met een bepaalde knop kombinatie.OP z'n duits. Tasten «ENTER» + «PAGE» + «UP» miteinander drücken während Gerät eingeschaltet wird: <{POST_SNAPBACK}> Jaja, het probleem is opgelost!! hoop ik!! mijn track log geheugen stond op 99% en kon er niks mee doen. Dus gewist en nu kan ik na een nieuwe track log te hebben gemaakt wel mijn track log binnen halen!! zonder errors!!! snap ik eigenlijk niet, maar bedankt voor alle tips. hou toch de master reset in gedachten! Schoentje
Aanbevolen berichten