Gast harro Geplaatst 4 september 2005 Geplaatst 4 september 2005 ik ben op zoek naar een gps om te gebruiken op mijn zeilboot. het liefst zou ik een chartplotter kopen, maar deze zijn nogal wat duurder dan gewone GPS- systemen (waarom zijn handheldsGPS trouwens goedkoper?) nu stuitte ik op internet echter op de SporTrak Pro Marine. handheld GPS met kaartweergave in het beeldscherm. ik kan echter weinig tot geen gebruikers reviews van dit product vinden, heeft iemand al ervaring met deze GPS? ik wil vooral weten hoe geschikt hij is voor gebruik op het water (vooral Nederlandse binnenwateren en het Wad), hoe gedetailleerd de kaarten zijn en hoe makkelijk de kaarten zijn te krijgen, enz. Bij voorbaat dank, Harro
de Roode Lantaarn Geplaatst 4 september 2005 Geplaatst 4 september 2005 Volgens mij is de Marine versie buiten de kleur om het zelfde als de gewone Sportrak Pro. Om er goed gebruik van te kunnen maken zul je een pakket als BlueNav Europe voor de Magellan moeten kopen. De kaarten beslaan het Europese Kustgebied en een deel landinwaarts. Tonnen, bakens, lichtopstanden, vuurtorens, wrakken en kribben echt alles staat er op. Er zijn deelkaarten te koop op SD-kaart maar ook alle 190 kaarten op CD-Rom. De Rijn opvaren met deze kaarten heeft niet zoveel zin omdat simpelweg die kaarten ontbreken. Zie ook de afbeelding hieronder. Ger@ld Meer info vind je op de website van Magellan
Aanbevolen berichten