debendevanvier Geplaatst 2 september 2005 Auteur Geplaatst 2 september 2005 Even offtopic. Caches tussen braamstruiken of brandnetels leggen is geen pretje. Bedenk echter dat dit maar tijdelijk is. 's Winters groeien er geen brandnetels en als de cache wordt geplaats in de winter lijkt het allemaal onschuldig omdat er geen groen blaadje te bekennen is. Brandnetels en braamstruiken zijn de beste natuurlijke bescherming om het rippen tegen te gaan. Dat heeft moedertje natuur maar mooi bedacht. <{POST_SNAPBACK}> Even offtopic Maar je loopt je caches toch wel elke kwartaal eens naar?!?! Onze 1 caches ligt bij water*tuurlijk* zijn daar muggen in de zomer!! Een mier of een wesp die nesten komen overal *zomaar* voor In de winter weet je dat de zomer *onkruid kan zijn en dat je cache alleen maar brandnetels of bramen kan zijn!!! Daarom heb ik mapje *wintercaches*dan is de onkruid er niet* moeten die caches dan niet in de zomer niet telopen zijn dus wintercaches!!? Jolanda mv 4
de Roode Lantaarn Geplaatst 2 september 2005 Geplaatst 2 september 2005 Tuurlijk moet je het hele jaar kunnen cachen. Ik bedoel alleen dat je er in d e zomer rekening mee mag houden dat er brandnetels staan terwijl 's winters het zelfde plekje een grote modderpoel is. De maker heeft dit echter niet volledig in de hand. Natte winter, slechte zomer, Katarina noem maar op. Helaas laat de natuur zich niet naar je hand zetten. Maar we dwalen nu wel erg af.
debendevanvier Geplaatst 2 september 2005 Auteur Geplaatst 2 september 2005 Tuurlijk moet je het hele jaar kunnen cachen.Ik bedoel alleen dat je er in d e zomer rekening mee mag houden dat er brandnetels staan terwijl 's winters het zelfde plekje een grote modderpoel is. De maker heeft dit echter niet volledig in de hand. Natte winter, slechte zomer, Katarina noem maar op. Helaas laat de natuur zich niet naar je hand zetten. Maar we dwalen nu wel erg af. <{POST_SNAPBACK}> NEE ik hebt het over caches zonder route gewoon 80 of 100 meter bramen en brandnetels in!!! En daar ben ik pissige om!!!!! Caches die NIKS laten zien een soort van mirco dan een emmer*gelukkige wel goed gevuldt* maar veder schramen op benen hebben wij niet gezien *wij hebben kids die zijn kleiner dan onkruid* En bordtjes prive geen toegang*maar daar lag hij wel* Als ik zie en weet wat wij doen voor onze caches wordt ik van deze dingen zeer boos en verdrietige als wij met 4 kinderen midden de bramen *VAST* zitten!!! nog 30 meter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jolanda mv 4
debendevanvier Geplaatst 2 september 2005 Auteur Geplaatst 2 september 2005 Even offtopic okke nog 1 keer je loopt op gps en verwacht dat een types geocachers gangentje maar nee een kompleet bos is plat gelopen! ervaring is dan vergeet gps en vertrouw op je geocachersgevoel en je loopt zo op de plek af Ook teveel van deze plekken gezien de laaste tijd*ik kies ze wel uit* Jolanda mv 4
traanbok Geplaatst 3 september 2005 Geplaatst 3 september 2005 (bewerkt) Het gaat ons niet zo zeer om een goed gevuld kistje, of verstopt op een orginele plaats. Wij vinden de grote kracht van het geocachen dat je op de mooiste plekjes komt, waar je ter wereld ook gaat cachen. Je moet natuurlijk wel een beetje opletten welke cache je gaat lopen. Je kunt uit de logs vaak wel uitmaken of de cache de moeite waard is of niet. Nu even over troep in caches, daar hebben we al vele draadjes over gehad, somigen van ons nemen het niet zo nauw met de ruilwaarden. Maar een cache gaan beoordelen , ik denk dat heel weinig zin heeft, naar mijn mening moet je gewoon gaan cachen en thuis goed kijken welke cache je wilt gaan lopen. Iwan Goeree 3 september 2005 bewerkt door traanbok
Zero CooL Geplaatst 3 september 2005 Geplaatst 3 september 2005 Als er toch alleen off-topic wordt geschreven, sluit ik toch gewoon het draadje. Geen probleem. Bij deze nu dus gewoon gesloten.
Aanbevolen berichten