Gast WillemvP Geplaatst 8 juli 2005 Geplaatst 8 juli 2005 Ten einde raad.... Al geruime tijd bezig om kaarten van mapsend in de meridian platinum te laden. Het lukt niet. Als fout blijft p.c. aangeven dat er een verbindingsfout is. Ik zou de NMEA uit moeten zetten (die reeds uit staat). Gek genoeg lukt het wel om wpt's vanaf mapsend in de gps te laden. Ik heb er een SD kaartje inzitten van 256 Mb, dus ruimte genoeg. Waar ga ik de fout in? <{POST_SNAPBACK}> Heb je eventueel andere apparaten via usb (bijv. een pda) of een usb stick, dan moet je die eerst even afkoppelen. Bij mij gaf mijn PDA problemen in combinatie met mijn GPS.
Woezel & Pip Geplaatst 12 juli 2005 Auteur Geplaatst 12 juli 2005 (bewerkt) Ten einde raad.... Al geruime tijd bezig om kaarten van mapsend in de meridian platinum te laden. Het lukt niet. Als fout blijft p.c. aangeven dat er een verbindingsfout is. Ik zou de NMEA uit moeten zetten (die reeds uit staat). Gek genoeg lukt het wel om wpt's vanaf mapsend in de gps te laden. Ik heb er een SD kaartje inzitten van 256 Mb, dus ruimte genoeg. Waar ga ik de fout in? <{POST_SNAPBACK}> Heb je eventueel andere apparaten via usb (bijv. een pda) of een usb stick, dan moet je die eerst even afkoppelen. Bij mij gaf mijn PDA problemen in combinatie met mijn GPS. <{POST_SNAPBACK}> Zoals je kon lezen in mijn reactie van 29 juni, is het probleem dankzij team Omega reeds opgelost. Was een kwestie van upgraden gps... 12 juli 2005 bewerkt door dwarreltje
Gast PMVDSTAAL Geplaatst 15 september 2005 Geplaatst 15 september 2005 volgens de officiele specificaties kan er maximaal 128 mb sd card in de platinum, 256 mb lijkt me dus verspilling mij is het direct met de kaartlezer op mijn pc gelukt.
team astronaut Geplaatst 15 september 2005 Geplaatst 15 september 2005 luister naar team-omega-25... geeft vaak goede raad
Aanbevolen berichten