Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hey,

Ik ben hier voor de eerste keer en kom uit Belgie...als dat maar geen problemen geeft :beerchug:

Ik moet naar een site komen van mijn noorderburen want hier bij ons zijn ze nog niet echt veel bezig met die toestelletjes, Tom Tom en van die dingen maar een echte GPS, dat is hier niet echt gekend.

1e Ik heb wel een paar vragen ivm met maps voor op mijn gps, ik heb een kaart van Europa met de straten en zo maar waar kan ik andere kaarten vinden, bv met specifieke wandelroutes en met bezienswaardigheden of bestaat dat niet? Ik vind het jammer dat je bv zoals op een stafkaart geen molens terugvind en van die dingen.

2e Er zit daar een sd kaart in van 64MB, kan ik daar een grotere in stoppen en hoe kan ik die kaartjes sneller opladen want vie die seriele kabel gaat het wel erg traag.

Heb wel nog vragen maar die stel ik later wel.

Groeten Bart

Geplaatst

Je kunt voor je SD kaart gebruik maken van een hiervoor geschikte cardreader.

Indien je deze met USB2 aansluiting gebruikt dan gaat dat prima.

Dit type (512MB) zit bij ons in de fotocamera, en foto's downloaden gaat redelijk snel op die manier.

Hoe je aan kaarten kunt komen kan ik je hier niet vertellen, dit vanwege de forumregels

Succes Jan-Willem.

Geplaatst

Hoezo forumregels? :beerchug:

Kaarten met toeristische info?

Je kunt ze gewoon kopen bij de gemiddelde boekhandel, benzinepomp of ANWB en hoe je die kaarten in je PC krijgt snapt zelfs een belg nog, :huh:

Suc6

Geplaatst

merci é,

zal dat ne keer bekijken van die USB2, en hier bij ons bestaat ANWB niet denkt ik maar niet getreurd, zal de betere boekhandel eens opzoeken en ja, zelfs een simpele belg snapt het

Greetzzz

Geplaatst

hey roode lantaarn, hoe weet jij dat ik binnenkort naar Arnhem kom om de molens te bezoeken??

De 20 ste juni eigenlijk, helemaal van aan de Belgische kust naar Arnhem...

Ben zelf molenaar hier in Werken en Zarren, vandaar mijn interesse in jullie fantastische molen en waterland

Greetzzzzzz

Geplaatst
hey roode lantaarn, hoe weet jij dat ik binnenkort naar Arnhem kom om de molens te bezoeken??

De 20 ste juni eigenlijk, helemaal van aan de Belgische kust naar Arnhem...

Ben zelf molenaar hier in Werken en Zarren, vandaar mijn interesse in jullie fantastische molen en waterland

Greetzzzzzz

Oei da's een week te vroeg Poffertjes event in Arnhem is op de 26e juni.

Oops ik ben off topic.

Groeten Haak.

Geplaatst
Off Topic

En als je dan toch naar Zwolle gaat, neem dan eerst afslag Hattem voor deze kanjer.

Nu weer On Topic

Merci voor de tip ! Zal zeker ne keer gaan zien naar daar, redelijk hoge molen zeker? En zo'n zeskant, die vind je bij ons niet hoor. Morgen Vlaamse Molendag, ik draai in Werken,moest het je interesseren ;)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...