hendrik Geplaatst 23 mei 2005 Geplaatst 23 mei 2005 Hallo. Ik heb laatst een track gedownload via Mapsource naar m'n Garmin eTrex Legend C. Als ik 'm vervolgens wil gaan lopen kan ik alleen kiezen voor 'Backtrack'. Ik denk dat je dan de track terugloopt, istnie? Hoe kan ik de track lopen zoals degene die de track maakte, dus gewoon vanaf het begin? Moet ik dat doen via mapsource? Alvast bedankt!
ZeHanz Geplaatst 25 mei 2005 Geplaatst 25 mei 2005 Hallo.Ik heb laatst een track gedownload via Mapsource naar m'n Garmin eTrex Legend C. Als ik 'm vervolgens wil gaan lopen kan ik alleen kiezen voor 'Backtrack'. Ik denk dat je dan de track terugloopt, istnie? Hoe kan ik de track lopen zoals degene die de track maakte, dus gewoon vanaf het begin? Moet ik dat doen via mapsource? Alvast bedankt! <{POST_SNAPBACK}> Hendrik, Als je zelf aan het begin van de track bent en je kiest voor "backtrack", dan kun je aangeven dat je naar het eind van die track wilt lopen. Dit punt kun je namelijk met de pijlcursor aanwijzen. Vervolgens loopt alles vanzelf! Bye, Hans
Aanbevolen berichten