Spring naar bijdragen

Etrex legend: probleempje met v2.41?

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb het idee dat het tonen van een route op de electronische kaart bij de laatste firmware versie 2.41 niet helemaal goed meer werkt.

Ik dacht dat je in kon stellen dat vanaf je huidige positie een lijn (peiling) naar je volgende waypoint werd getekend (op het kaart display). Maar wat ik ook doe of instel, ik krijg alleen de koerslijnen (lijnen tussen de waypoints) te zien...

Of laat m'n geheugen me in de steek??

Misschien wil iemand met een Legend en oude firmware dit voor mij checken? (Ik wil 'm liever niet terugflashen naar een oudere versie als het niet nodig is).

• 3 weeks later...
Geplaatst

Hi Oller,

Bij mij is het met de versie 2.41 niet anders. Ik kan me ook niet herinneren dat het voordien anders was. Mocht het zo zijn dat het met de vorige firmware anders was, laat het mij dan nog ff weten.

Thanks, SY Etienne :butbut:

Geplaatst

zal ook lastig worden dat terugflashen..

wees altijd zuinig op oude versie's van de firmware!

oudere versies zijn moeilijk te vinden..

bij garmin staat wel de 2.42 BETA versie van het spul..

je zou die kunnen proberen...

groetsen,

Gimli  :hehe:

Geplaatst

Mijn geheugen was gewoon niet zo goed... :)

Ik heb 2.37 teruggeflasht maar ook daar zie ik alleen de koerslijnen voor een route, dus het is blijkbaar nooit anders geweest.

Lastig vind ik het wel een beetje, als je een beetje ver van je route af bent geweken moet je uitzoomen om je route terug te vinden (op mapdisplay). Het zou n.m.m. ook wel handig zijn als je op het mapdisplay met een lijntje gelijk kan zien welk waypoint het volgende is.

Geplaatst

je kan altijd een mail naar Garmin sturen..

als er meer mensen zijn die dat ook graag zou zouden willen hebben komt het misschien nog wel in de firmware terecht...

groetsen,

Gimli  :hehe:

Geplaatst

Mailtje is gestuurd naar Garmin. Ik heb gelijk gevraagd of ze op de Legend ook kunnen toevoegen dat je handmatig naar het volgende waypoint op een route gaat (op de Vista schijnt dat te kunnen).

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...