TeamNathalie&Walter Geplaatst 6 mei 2005 Geplaatst 6 mei 2005 (bewerkt) Hallo, Ik probeer al een tijdje de POI's leesbaar te maken op het kaartje in mijn Gps. Wat ik hiermee bedoel: stel ik maak een route van A naar B en kom langs een tankstation. Dit tankstation wordt wel aangegeven als zijnde een tankstation maar ik wil juist weten wat voor tankstation (Shell/Esso...) middels geschreven tekst. Het tankstation was een voorbeeld ook wil ik bijvoorbeeld de tekst gemeentehuis/politiebureau/museum.... zien. Weet iemand hoe ik dit moet/kan instellen? Gr. Team Nathalie&Walter 6 mei 2005 bewerkt door TeamNathalie&Walter
zegei Geplaatst 6 mei 2005 Geplaatst 6 mei 2005 Ga naar instellingen vervolgens kaartinstelling en stel vervolgens de maximale zoom in voor kaartpunten, eigen waypoints, straatnaam en land. Ik heb kaartpunten, eigen waypoints en straatnaam op 120m staan, dus bij inzomen worden ze zichtbaar bij 120 en lager. Je kunt dit zelf naar eigen wens instellen. Denk ook nog aan het kaartmenu -"zet ont -clutter op uit". groeten zegei
Aanbevolen berichten