zwerver Geplaatst 4 oktober 2002 Geplaatst 4 oktober 2002 euuhh....advies verkoop....€.60,= dat bedoel ik, de prijzen verschillen zowiezo best veel. Bij icarus zijn ze vanst nog goedkoper. Gelukkig is dit een open standaard waar je naar hartelust (eigen verantwoording) mee mag spelen. Daarmee wordt Icarus dus veel goedkoper dan de originele Garmin kabels. Helemaal als je zelf even een soldeerbout ter hand neemt.
Flapper Geplaatst 4 oktober 2002 Geplaatst 4 oktober 2002 Maar om dus nu nog een keer een conclusie te geven: [b:post_uid3]Als je de GPS in Nederland koopt is het "voordeliger" om de venture te kopen en heb je meer functies en mogelijkheden (handig of niet...)[/b:post_uid3]:exclamation: Ik hoop dat je hier iets mee kan Marijnemans of heb je al lang een gekocht? Edited By Flapper on okt. 04 2002 at 17:38
Marijnemans Geplaatst 4 oktober 2002 Auteur Geplaatst 4 oktober 2002 Als het goed is wordt de Venture aankomende week voor 149 USD in New York voor me gekocht...
et1961 Geplaatst 16 oktober 2002 Geplaatst 16 oktober 2002 De Vista hoef ik niet (en zeker niet voor die meerprijs) want de hoogtemeter in Nederland gebruiken is volgens mij niet echt waardevol, en een gewoon kompas heb ik al. En die 24 Mb tov die 8 Mb van de Legend dan! Ik heb ook een Legend maar zou graag een Vista willen :exclamation: SY Etienne
Gast vanHuijssteeden Geplaatst 23 mei 2005 Geplaatst 23 mei 2005 (bewerkt) Verder heeft de City Database weinig zin. Garmin heeft de grens gesteld op een inwonertal van 200.000 dus vindt je op de Venture maar drie steden in Nederland. Lekker vet. In mijn Venture staan ook plaatsen in Nederland met veel minder dan 200000 inwoners. ik heb ze niet geteld, maar het zijn er veel meer dan drie (tientallen of zo). 23 mei 2005 bewerkt door vanHuijssteeden
Aanbevolen berichten