Tobo01 Geplaatst 14 maart 2005 Geplaatst 14 maart 2005 Omdat ik regelmatig gewoon wil wandelen, in plaats van puzzels op te lossen (wat tegenwoordig belangrijker lijkt bij geocachen dan wandelen) download ik wel een wandel-tracks van bv. www.gpstracks.nl . Om deze tracks te lopen, moet ik blijkbaar de trackback functie gebruiken, waarna ik een punt op de track moet aanwijzen, om naar toe te gaan. Soms gaat dit niet lekker, en probeert hij me "verkeerd om" te sturen. Is er geen mogelijkheid, om gewoon de track in te voeren, en gewoon de track na te lopen? Ik heb een GPSmap 60CS met 3.61 firmware. Ton
Gast pelixx Geplaatst 16 maart 2005 Geplaatst 16 maart 2005 Dit probleem heb ik ook. Zie mijn topic ' (on)zichtbare tracks' in dit draadje. Ik doe het momenteel zo dat ik de garmin niet laat rekenen maar de track gewoon op het kaartscherm (op 120meter) zet en naloop. Dit gaat prima, ik deed dit met mijn etrex legend ook al jaren op deze manier omdat deze niet kon autorouten. Het lijkt wel of het autorouten van de 60 hem in de weg staat. De legend vroeg heel simpel: wil je de track nalopen naar het begin of het eind van de track. Dan wees de pijl je de weg. Nix geen gereken aan de track. Maar nogmaals, gewoon via het kaartscherm vond ik toen ook al handiger omdat je de bochten al ver van tevoren aan zie komen. Bij veel bochten kun je de naukeurigheid ook nog op 50 of 80 meter zetten maar dan kun je vaak aan het cirkeltje zien dat je in de onnaukeurgheid van de gps aan het lopen ben. Suc6
Gast maassie Geplaatst 19 maart 2005 Geplaatst 19 maart 2005 Je kan ook via Ozi de track omzetten in een route.... Denk er wel aan om de track eerst te filteren, want anders kan het zijn dat je veel waypoints genereert en staat jouw gps continue te piepen.....
Aanbevolen berichten