theyeti Geplaatst 19 februari 2005 Share Geplaatst 19 februari 2005 Om te voorkomen dat een ingesloten plaatjes bij het printen wordt opgedeeld over twee pagina's heb ik de volgende HTML-code ingevoegd: Dit werkt prima totdat het HTML-bestand wordt geupload naar Geocaching.com. In het Head gedeelte staat: <STYLE> Table.breakhere {page-break-before: always} </STYLE> Direct voor het plaatje staat: <Table class="breakhere" border=0></table> Deze regel is automatisch gewijzigd na up-loaden: <Table border="0"></table> Ook de <hr/> is consequent verdwenen. Wat is hier aan de hand, wie kan mij helpen? Groetjes, theyeti Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LesMarten Geplaatst 19 februari 2005 Share Geplaatst 19 februari 2005 Wat gebeurd er als je de style inline in je html voegt? Ik denk dat de class tag door Geocaching.com uit de html geript wordt. Voorbeeld inline: <Table STYLE="page-break-before: always"> <tr> <td> Plaats hier je plaatje </td> </tr> </Table> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
theyeti Geplaatst 20 februari 2005 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2005 LesMarten, bedankt voor je reactie. Wanneer ik er dit : <Table STYLE="page-break-before: always" border="0"></table> van maak werkt het (denk ik ) wel. Deze regel, blijft in tegenstelling tot de vorige, gewoon staan na het uploaden. Het volgende probleem is dat bij het printen van de tekst alleen de eerste pagina zichtbaar is, de rest niet. De eerste door mij ingevvoegde break staat pas iets verder dan het einde van de eerste geprinte pag. Ook staan hier nog geen tabellen, plaatjes of wat dan ook. Wat is dit nou weer? Gr. Theyeti Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LesMarten Geplaatst 20 februari 2005 Share Geplaatst 20 februari 2005 Kun je de link posten van de pagina die je aan het bewerken bent ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden