Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mijn sportrak Pro is nu 6 maanden en begint scheurtjes te vertonen in de behuizing. De scheurtjes zitten in de zijkant precies op de plaats waar de schroefjes de andere kant van de behuizing in gaan.. Zijn er nog meer mensen die dit hebben meegemaakt.?

Geplaatst
Mijn sportrak Pro is nu 6 maanden en begint scheurtjes te vertonen in de behuizing. De scheurtjes zitten in de zijkant precies op de plaats waar de schroefjes de andere kant van de behuizing in gaan.. Zijn er nog meer mensen die dit hebben meegemaakt.?

Mijn Sportrack Map heeft deze problemen niet. Deze is van begin 2003. Wel is het schroefje van het batterijenvakje kapot. Kan deze niet meer vastdraaien.

• 2 months later...
Geplaatst

De sportark Pro is 4 maart retour van Magellan en nieuwe voorkant gekregen, echter het is nu 14 april en hij vertoont weer scheurtjes bij de schroeven aan de zijkant.

Heb ondertussen hetzelfde probleem ook op een sportrak Pro Marine gevonden, ga morgen morgen maar weer eens bellen.

(De fun van de Magellan gaat er nu toch wel af)

Martin

Geplaatst
De sportark Pro is 4 maart retour van Magellan en nieuwe voorkant gekregen, echter het is nu 14 april en hij vertoont weer scheurtjes bij de schroeven aan de zijkant.

Heb ondertussen hetzelfde probleem ook op een sportrak Pro Marine gevonden, ga morgen morgen maar weer eens bellen.

(De fun van de Magellan gaat er nu toch wel af)

Martin

Bekend probleem van Sportraks...

Het is heel jammer van Magellan... Ze maken erg mooie spullen, maar de service is matig, ben ik bang. Nautic Holland is van gegarandeerd van goede wil, maar moet de spullen opsturen naar Frankrijk... Ze sturen om de zoveel tijd een partij, gok ik... Niet ieder apparaat los.

Heb mijn Magellan tegen bijbetaling geupgrade naar een nieuwer model (Color). Die heeft dit probleem niet. Maar dat geld moet je maar hebben liggen... :blush:

Geplaatst

Het geld is het probleem niet, het is dat hun hem terug moeten nemen voor een juist bedrag en dat schort er gewoon aan.

Heb ondertussen weer Sportrak Pro eingenaar gevonden en deze heeft het ook, dus het is gewoon een produktiefout.

Martin

Geplaatst
Het geld is het probleem niet, het is dat hun hem terug moeten nemen voor een juist bedrag en dat schort er gewoon aan.

Heb ondertussen weer Sportrak Pro eigenaar gevonden en deze heeft het ook, dus het is gewoon een produktiefout.

Martin

Mee eens. Maar eigenlijk je moet in eerste instantie bij de verkoper zijn. Zij mogen het dan uitvechten met importeur/fabrikant...

Het product is non-conform, oftwel het voldoet niet aan de terechte verwachting die je kon hebben van het product. Je moet het buiten kunnen gebruiken en er is geen sprake van normale slijtage. Dus is niet in orde. Met een productiefout zit het bij mijn weten eigenlijk nog iets anders, maar dat gaat te ver.

En je hebt NOG een eigenaar gevonden. Die zit hier achter het toetsenbord. :yes:

Geplaatst (bewerkt)

Heb ondertussen weer Sportrak Pro eigenaar gevonden en deze heeft het ook, dus het is gewoon een produktiefout.

Martin

Daar heb jij eigenlijk weer gelijk in, dat het niet om dat geld gaat. Maar eigenlijk je moet in eerste instantie bij de verkoper zijn. Zij mogen het dan uitvechten met importeur/fabrikant...

Het product is non-conform, oftwel het voldoet niet aan de terechte verwachting die je kon hebben van het product. Je moet het buiten kunnen gebruiken en er is geen sprake van normale slijtage. Dus is niet in orde. Met een productiefout zit het bij mijn weten eigenlijk nog iets anders, maar dat gaat te ver.

En je hebt NOG een eigenaar gevonden. Die zit hier achter het toetsenbord. :yes:

bewerkt door chamsin
Geplaatst (bewerkt)

Martin

Mee eens. Maar eigenlijk je moet in eerste instantie bij de verkoper zijn. Zij mogen het dan uitvechten met importeur/fabrikant...

EXCUUS!! Tweede keer deze week. Dit bericht mag weg!! Goeie staat hierboven ;-)

bewerkt door chamsin
Geplaatst

Martin

EXCUUS!! Tweede keer deze week. Dit bericht mag weg!! Goeie staat hierboven ;-)

Een vraagje hoe oud was jou magellan en hoeveel leverde hij bij inruil op. Mijn dealer wou er 150 euro voor geven en dat vindt ik te weinig voor een aparaat van 8 maanden oud.

Geplaatst

Eventjes een reactie van een -oud-eigenaar van een Sportrak Pro:

Had er eentje gekocht. Enige probleem in alle drie de jaren: batterijensleetje. Maar wel telkens opnieuw. heb twee keer een nieuwe gps gekregen, twee keer een reparatie (een keer nieuw batterijensleetje en een keer nieuwe achterkant).

Dit alles zonder enig probleem bij bever sport Utrecht. Natuurlijk liep ik te vloeken en te tieren als ik weer naar Utrecht moest, maar dat lag niet aan de service. Service was optimaal.

Bij de zoveelste keer problemen (schroefje batterijensleetje brak af) kreeg ik -volgens eerder gemaakte afspraak- een compleet nieuw ander model van Megallan. Loop nu met een Meridian Platinum tot -nog- volle tevredenheid.

Geplaatst

Juppie een nieuwe GPS een meridian color, de oude (8 maanden) Sport PRO is weer terug bij holland nautic.

Het voledige aanschafbedrag is verekend met de nieuwe Meridian Color, dus het is na tevredenheid opgelost.

Martin

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...