Oddo Geplaatst 14 januari 2005 Share Geplaatst 14 januari 2005 Ik ben een echte newbie op dit gebied en ik begrijp iets niet helemaal. Ik lees voor de cach Ceesh de volgende info: ******************** There are some calculations you have to make: A = Havenmond + Beverwijk + 9.4 B = Beverwijk + Castricum + 29.7 C = Castricum + Limmen + 56.6 D = Limmen + Grote Kerk Alkmaar + 72.7 E = Grote Kerk Alkmaar + Vuurtoren + 73.2 F = Vuurtoren + Hoogovens + 17.3 G = Hoogovens + Havengebied Amsterdam + 53.8 H = Havengebied Amsterdam + PTT - 16.6 ATTENTION: MINUS! I = PTT + Huisvuilcentrale + 19.1 J = Huisvuilcentrale + Abdij + 19.1 The coordinates of the actual geocache are: N52°AB.CDE / E4°FG.HIJ . ******************** Het resultaat van de optelling voor de letter B zal altijd een getal geven van twee posities of meer. Als ik in de uiteindelijke cachecoordinaten een letler door meerdere cijfers vervang, dan krijg ik toch geen geldige coordinaten? Of begrijp ik iets niet helemaal? bvd Oddo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 14 januari 2005 Share Geplaatst 14 januari 2005 Ha je hebt het over een van mijn caches. Leuk dat je deze wilt gaan doen. Je snapt de oplossing pas als je gaat rekenen. Het is erg simpel. Ik ga je dus niet helpen, gewoon doen en je ziet het vanzelf. Neem een print van de cache pagina mee en reken alles ter plekke uit, voordat je verder gaat lopen, Een rekenmachientje kan geen kwaad. Suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oddo Geplaatst 19 januari 2005 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2005 Ha je hebt het over een van mijn caches. Leuk dat je deze wilt gaan doen. Je snapt de oplossing pas als je gaat rekenen. Het is erg simpel. Ik ga je dus niet helpen, gewoon doen en je ziet het vanzelf. Neem een print van de cache pagina mee en reken alles ter plekke uit, voordat je verder gaat lopen, Een rekenmachientje kan geen kwaad. Suc6 <{POST_SNAPBACK}> Hij was leuk en je hebt gelijk, het spreekt allemaal voor zich. Bedankt, Oddo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 20 januari 2005 Share Geplaatst 20 januari 2005 Dan moet je Ceesh (LINK) natuurlijk wel gaan loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden