Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Heb de mijn GPS ook binnengekregen gisteren.

En er was sprake van promotiecodes (zie eerder in deze thread), wel, die werken dus nog: heb een gratis bike mount erbij gekregen.

Wel opgevallen dat prijs van het losse pakket (zonder geheugenkaartje) gedaald is naar 421,99 EUR (excl BTW), terwijl prijs voor het grote pakket (met die adaptor en geheugenkaartje) wel flink gestegen is naar 469,99 EUR (excl. BTW)...

Is op die manier wel een duur geheugenkaartje + adaptor, niet?

Erik

Geplaatst

Hij is inderdaad duurder geworden ja. Ik vond het al een klein verschil.

Goed. Ik heb de mijne dus binnen en daardoor veel te kort geslapen. Geweldig ding. Ik schrok wel even, want bij het vervangen van de 64MB miniSD kaart door 512 MB, schoot het metalen clippie los. Die vind ik niet echt geschikt voor herhaaldelijke vervanging. Hij zit weer vast en lekker laten zitten dus.

Verder moet ik nog sparen voor de CN8. Ik heb nu metroguide 7 erin zitten met IMG2GPS, maar die heeft toch wel wat nadelen. Je kunt niet zoeken op adressen en ik krijg er niet meer dan zo'n 45 MB in met IMG2GPS. Geen idee waarom, maar ik schijn niet de enige te zijn.

En ik heb ook nog effe snel bij de HEMA een lader gekocht met 2 batterijen. Was maar 10 euro voor 1900 mA. Werkt ook prima.

Van het weekend maar eens gaan cachen. Ben erg benieuwd.

Geplaatst
Ik ga mee.

Gezellig!

Ik ga denk ik het weekend proberen "Het mysterie van de drie zusjes" ofwel GCDAFD proberen op te lossen. Schijnt erg leuk te zijn. Wel een stukje rijden voor mij maar ja, als het een hele middag leuk wandelen is dan maakt dat veel goed.

Mocht je trouwens een keer mee op stap willen, altijd welkom.

Twee GPSMAP60 GSX newbies bij elkaar :blush:

Pedro

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...