Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Net weer een mailte van de inmiddels bijna bekende Marta....

Ze worden echt vandaag verwacht maar ze had nog een bevestiging gekregen. Wel iedere keer het zelfde verhaaltje. Ik heb gezegd dat ik nog wel een paar uurtjes daarop wil wachten.

Ik ben benieuwd, ik ga niet uit van onwil van Aspid gezien de voorheen veelal positieve reacties. Ze zullen ook wel verschrikkelijk balen, maken ze een leuke aanbieding op hun site, krijgen bestellingen en kunnen vervolgens niet leveren. Da's geen beste reclame natuurlijk!

Geplaatst

En weer een vervolg....

---------------------------------------------------------------------------------

Dear Pedro

We receive the packing list of the Garmin shipment, there was a delay and,

they are arriving tomorrow.

We can only ship it on Monday!

Regards,

Marta Sousa

Unbelievable Sales Team

---------------------------------------------------------------------------------

Inmiddels heb ik echter al een andere GPS60CSX besteld bij een andere webshop, iets duurder (€ 600) maar wel zeker morgen of zaterdag geleverd. Met wat geluk heb ik er dus begin volgende week 2.

Iemand interesse :D:D

Maar serieus, ik kan de laatste binnen een week met geld terug garantie retour sturen. Dus zal dat dan maar doen.

Heb ik nu altijd, wachten, wachten, wachten, toch maar ergens ander bestellen en dan komt het alsnog binnen :huh:

Geplaatst

Jippie, maandag!!!!!!!

Ter informatie over de vraag of het echt wel een europese versie is:

---

Dear customer

We should inform that all articles we sell are the European version!

Kind regards,

Marta Sousa

Unbelievable Sales Team

Die marta toch, die mailt maar en die mailt maar....

Geplaatst

Ik heb het geld van Aspidshop laten terugstorten, drie weken was echter te lang i.v.m. mijn vakantie. Inmiddels heb ik hem ergens anders besteld en voor meer geld echter wel de City navigator V8 Europe erbij en "gebundeld" nog steeds goedkoper dan alle andere leveranciers in NL :huh: Vandaag besteld, uiterlijk na het weekend binnen.

Geplaatst

De laatst bestelde komt vandaag al binnen, echter het ziet er nu echt naar uit dat ook Apsidshop maandag gaat verzenden :)

Maar, eerst zien dan geloven.... Marta heeft al wel meer verteld!

Mocht er iemand interesse hebben om een GPSMAP60 CSX over te nemen, volgende week heb ik er misschien een over. Gekocht voor € 599.00

Aangezien ik hem zonder problemen terug mag sturen ga ik dat ook doen, maar als ik er iemand blij mee kan maken dan mag die hem ook van mij overnemen.

Gloedjenieuw in doos natuurlijk met Nederlandse rekening.

Geplaatst
YES YES YES

GPSMAP 60CSx + microSD 512 MB + Triple Adap.

Availability: Ready for shipping

Heb jij ook al per email bericht gehad?

Ik heb nog niks gehoord, maar er zou maandag verzonden worden.

Daar ga ik dan maar van uit.

Groeten,

Pedro

Ps. Heb vandaag de andere al binnen gekregen. Die gaat dus terug, maar wel even gekeken en wat geprobeert... super apparaat!

Geplaatst

Net bericht van Fedex... YES !!!

Verwachte leverdatum dinsdag 25 april, zou het dan toch nog goed komen?

Iemand ervaring met leveringen van Fedex? Ik meen gelezen te hebben dat meestal een dag voor de verwachte leverdatum geleverd wordt, klopt dat?

Wel lastig want ik moet er vrij voor nemen en weet nu niet of dat maandag of dinsdag moet. Misschien helpt een briefje op de deur ook wel met een telefoonnummer er op zodat er binnen 2 minuten iemand aanwezig is.

Geplaatst

Oh, wat spannend....

Apr 25, 2006 8:05 AM

Bij de lokale FedEx-vestiging

AMERSFOORT NL

2:27 AM

Heeft FedEx-vestiging verlaten

PARIS FR

1:49 AM

Heeft FedEx-vestiging bereikt

PARIS FR

Apr 24, 2006 6:30 PM

Onderweg

LISBON PT

Apr 21, 2006 4:01 PM

Gegevens pakket doorgegeven aan FedEx

Geplaatst (bewerkt)

08.35 Gearriveerd bij Fedex vestiging Eindhoven.

Verwachte levering 18.00 uur maar dat zal wel eerder zijn.

Hopelijk niet te vroeg er is pas om 15.00 uur iemand thuis, wel hangt er een briefje op de deur met verzoek te bellen naar een telefoonnummer zodat er iemand binnen 2 minuten ter plekke is. Alleen geen idee of de berzorger ook zo vriendelijk wil zijn dat te doen. We wachten af....

Morgen waarschijnlijk de topo kaarten en dan zijn we compleet :beerchug:

Pedro

bewerkt door GeoGolden
Gast Jan-degarmin-man
Geplaatst

Het kan natuurlijk zonder BTW als je geen bedrijf hebt alleen ben je dan wel in overtreding, je moet binnen de EU nou eenmaal BTW betalen :)

Ik heb hem besteld bij die nieuwe club gpsdeal.nl, die waren goedkoop en niks geen risico met creditcards etc. en btw (moest ik natuurlijk wel betalen ;)

Ik heb trouwens de nieuwe 60 CX gekocht met gevoelige chip en zonder compas etc.

Groeten, Jan

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...