Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• 2 weeks later...
Geplaatst

Hallo, ik zie dat ik al een tijdje niet op het forum ben geweest en mijn oude nick niet meer werkt/bestaat.

Enfin, woensdag de 5e heb ik een GPS60CSX besteld bij Aspidshop :thumbup: Helaas stond er dat deze niet in stock was en "expected thursday" dus ik meende donderdag de 6e.

Ik heb die donderdag gemaild en toen bleken ze niet te zijn binnengekomen, het werd een week later. Die week erop verdween "expected thursday" van de site dus ik meende dat de binnen waren, YES! Ik heb gelijk weer gemaild met de vraag wanneer ze te verwachten zijn of opgestuurd worden, helaas geen antwoord gekregen.

Het weekend ging voorbij en ook Pasen (misschien werkt het koeriersbedrijf wel niet met Pasen?) want het is nu woensdag en ik heb nog steeds niets vernomen van de koerier of van Aspidshop (geen reactie op enkele emails de afgelopen week behalve automatische reacties) en dat vind ik erg jammer.

Ik heb ze nogmaals gemaild vandaag en ik hoop op een reactie anders bel ik morgen naar Portugal. Mijn vraag is of mensen nog onlangs besteld hebben en ook langer moeten wachten dan "normaal" (want ik lees hier op het forum dat bestellingen bij Aspidshop vaak binnen 2 dagen in Nederland worden afgeleverd).

Geplaatst (bewerkt)

Je bent niet de enige, ik zit ook nog steeds te wachten. Laat even weten wat ze zeiden als je ze gebeld hebt.

bewerkt door stuffie
Geplaatst (bewerkt)
Je bent niet de enige, ik zit ook nog steeds te wachten. Laat even weten wat ze zeiden als je ze gebeld hebt.

Ik zie dat "GeoGolden" ook een bestelling had gedaan twee weken terug. Ik ging juist op deze shop af vanwege de snelle levertijden en redelijke prijs (hoewel ze voor de EU-versie een hogere prijs hebben dan voor de "gewone" versie (met EU kaart en diverse extras) of klopt de omschrijving bij deze twee 60CSX producten niet???).

Ik denk dat rond de donderdag de 6e problemen met de leverancier waren, ze verwachtten namelijk zelf de GPSsen binnen te hebben maar hebben deze blijkbaar een week later gekregen. Ik vraag me ook af of ze uberhaupt een notify of email sturen zodra ze het product verzenden...

Een antwoord op mijn email zou me al gerust stellen (daar ik volgende week op vakantie ga en de GPS wil hebben....!) maar mijn gevoel is dat de emails niet volledig gelezen worden. Misschien miscommunicatie wat betreft de emails van de afgelopen week, het zou eigenlijk niet mogen maar ik bel ze anders morgen wel. (Geduld is een schone zaak.....)

Stuffie: wanneer heb jij besteld dan?

Nu wordt ik steeds nieuwschieriger naar de aftersales hier?? Wie heeft ervaring (stel er is iets met je GPS etc... wat dan??) :thumbup:

bewerkt door zynt
Geplaatst

Morgen zouden ze weer binnenkomen, maar dat zeiden ze vorige week ook. Dus ik ben benieuwd. Ik krijg nu trouwens wel steeds bericht terug. In het begin niet maar toen heb ik even duidelijk, maar correct, van mezelf laten horen :)

Ze schuiven steeds de schuld op Garmin, die zou niet correct leveren en er zouden in heel Europa leveringsproblemen zijn.

Nu maar hopen op goed bericht morgen...

Volgens mij is de Europese versie niet duurder, ik denk zelfs dat ze alleen de Europese versie hebben en niet de Amerikaanse.

Groeten,

Pedro

Morgen weten we meer.....

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb ook 5 april besteld en ik kreeg gister nog antwoord op mijn mail (zie hieronder). Wel steeds hetzelfde, maar ze zullen ook wel gek worden daar. Allemaal bestellingen en klanten die zitten te zeiken en Garmin kan niet leveren.. Zou ik als bedrijf ook niet leuk vinden hoor. Het lijkt er wel op dat ze iedere donderdag een lading verwachten.

--

Dear customer

We have not yet been able to ship your order due to a rupture of stock!

We are shipping our best to ship your package as soon as possible!

Kind regards

Marta Sousa

Unbelievable Sales Team

bewerkt door stuffie
Gast lidiniti
Geplaatst

@ iedereen die de 60CSx bestelde bij aspidshop...

Heb de mijne besteld op 29 maart en toe waren die volgens hun site nog op stock.Daar ik het bedrag betaalde via een bankwissel en het enige tijd heeft geduurd alvorens het bedrag op hun rekening stond ben ik waarschijnlijk net te laat geweest om er nog één te bemachtigen.Ik zit net als jullie allemaal maar te wachten en te wachten...Eerst een mail gestuurd en als antwoord hetzelfde als iedereen.Verleden week dan nog maar eens een mail en de dag erop direkt persoonlijk antwoord.De fout ligt volgens hen bij Garmin zelf.Deze avond terug een mail,weerom met de vraag wanneer ze nu eindelijk gaan uitleveren !!Zag op de site van Futurumshop Nederland dat die wel vooradig zijn en dit zeker al een week(en opmerkelijk gedaald in prijs !!!) en heb dit toch ook eventjes gemeld bij Aspidshop.Het blijft dus maar wachten...Ben wel blij dat er plots terug wat roering komt over dit onderwerp,want dacht dat ik heus de enige was die hem nog niet had gekregen !!!

Greetz

lidiniti

Geplaatst
Ik heb ook 5 april besteld en ik kreeg gister nog antwoord op mijn mail (zie hieronder). Wel steeds hetzelfde, maar ze zullen ook wel gek worden daar. Allemaal bestellingen en klanten die zitten te zeiken en Garmin kan niet leveren.. Zou ik als bedrijf ook niet leuk vinden hoor. Het lijkt er wel op dat ze iedere donderdag een lading verwachten.

--

Dear customer

We have not yet been able to ship your order due to a rupture of stock!

We are shipping our best to ship your package as soon as possible!

Kind regards

Marta Sousa

Unbelievable Sales Team

Ik heb exact hetzelfde bericht gekregen op 6 april, ze vonden het zelf vreemd dat er geen levering plaatsvond op 6 april. Maar dat betekent dus dat op donderdag 13 april de levering binnen moet zijn geweest. Maar dat zal ook wel niet want ik wacht maar zonder dat ik een (persoonlijke) reactie op email krijg. De Paasdagen zijn nu wel voorbij...

Het vreemde is juist dat ik nu niets meer gehoord heb (of gezien....) want op 13 april verdween "out of stock" van de website bij de 60CSX ....... dus hij moet weer leverbaar zijn en aangezien ik ruim voor die tijd (5 april) heb besteld (en betaald!!) is mijn order toch bekend.

Ik hoop vandaag uitsluitsel te krijgen anders ga ik toch een alternatief zoeken, kost weer moeite met Mastercard om het geld terug te krijgen en waarschijnljik wat duurder maar goed.... liever zekerheid dan zonder GPS op wandelvakantie. Nog even goede hoop houden :)

Geplaatst

Okeee.... gisteravond een heel uitgebreide email getypt (tweede) en aangedrongen op een duidelijk antwoord omtrent levering, kreeg ik zojuist weer dezelfde reactie als vorige week:

Dear customer

You order is delayed because there was a rupture of stock with the 60csx!

Sorry for the delay.

Kind regards,

Marta Sousa
Unbelievable Sales Team

Dat is week drie en afwachten lijkt het devies. Op hun website staat echter dat de 60CSX gewoon leverbaar is (alleen de eerste week stond deze op "not available until thursday").

Ik begin te vermoeden dat deze volgende week ook nog niet binnen zal zijn, helaas dan ben ik op vakantie. Weet iemand een shop met niet al te hoge prijzen in Nederland die snel levert en een goede aftersales heeft? Ik heb de GPS nog niet in huis en vind de support nu al kl*ten. Goed misschien ligt het wel bij Garmin, maar zo'n grote leverancier moet toch wel uitsluitsel krijgen van Garmin of wanneer een partij GPS'en wordt geleverd of ligt de fabriek plat ofzo...

Geplaatst

Ook ik kreeg weer bericht:

---------------------------------------------------------------------------------------

Unfortunately, this rupture of stock with the 60csx was not in our plans, we

have been pressuring Garmin for the delivery of this article, but we do not

have at the moment a confirm availability date for its delay!

Once again sorry for this delay and trouble!

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een mail terug gestuurd met de vraag hoe ik de bestelling kan annuleren en mijn geld terug kan krijgen (Eurocard/Master). Ben benieuwd naar hun respons. Ik wil best nog een week wachten maar nu ze helemaal geen datum af willen geven kan het nog wel eens weken duren. Misschien is Garmin er niet blij mee dat hun product voor een lage prijs wordt aangeboden t.o.v. de concurrentie. Als die namelijk klagen moet Garmin actie ondernemen.

Groeten,

Pedro

Geplaatst

Toeval, ik heb net ook een mail gestuurd om het geld terug te laten boeken op mijn Mastercard, kreeg ik een respons op een oudere mail om mijn order-NR te confirmeren terwijl die al in de mail stond (was een mail van gisteren).

Garmin vind de prijs te duur ivm concurrentie? Denk het niet, ik vind het overprized, zie ook wat de 'gewone" 60Cs enorm is gedaald in prijs. Ik heb eens rondgekeken maar bij Waypoint/Notter is deze Garmin heel duur, verschil niet veel van Bever Zwerfsport. Ik ga zometeen eens langs de outdoorzaak in Limbricht moet daar toch zijn en heb daar mijn eerste Legend gekocht in 2002. Die was destijds ook prijzig maar ben benieuwd wat ze voor de 60CSx willen hebben.

Maar on-topic, over Aspidshop dus, dit gaat denkelijk nog wel langer duren en als ik te lang wacht wordt het moeilijk via Paypal enz om nog een klacht in te dienen. Ik hoop echter dat ze snel reageren op mijn verzoek het geld terug te boeken op mijn Paypal/Mastercard zodat ik ergens anders een GPS kan uithalen (helaas wel wat duurder maar naar vermoeden betere support). Waar ik de Legend destijds gehaald had kreeg ik bij storing gelijk een nieuwe mee.

Geplaatst
Toeval, ik heb net ook een mail gestuurd om het geld terug te laten boeken op mijn Mastercard, kreeg ik een respons op een oudere mail om mijn order-NR te confirmeren terwijl die al in de mail stond (was een mail van gisteren).

Ik heb al bericht gehad dat ik een mail kan sturen waarin ik aangeef dat de order gecancelled moet worden. Ik wil dan het geld gewoon terug laten boeken naar mijn bankrekening. Ik heb wel betaald via Mastercard (Paypal) maar dat geld hebben ze al ontvangen neem ik aan. Dus rechtstreeks terugboeken naar een bankrekening lijkt me het meest safe. Gewoon Swift en IBAN nummer meesturen en dan moet het lukken lijkt me.

Ik overweeg nog een week te wachten of per direct te cancellen. Ik denk niet dat het aan apsidshop ligt, ik geloof wel dat ze niets geleverd krijgen. Echter, ik wil niet constant blijven wachten.

Pedro

Geplaatst

Ze hebben wel gereageerd op het annuleren, ik heb het geld terug laten boeken op Paypal en zo weer terug via Creditcard. Dit doet Paypal (gelukkig) automatisch. Ben benieuwd. Jammer dat de leverancier niet kan leveren en dit voor problemen heeft gezorgd.... Ik ga verder zoeken. Succes verder!

Geplaatst (bewerkt)
Ik overweeg nog een week te wachten of per direct te cancellen. Ik denk niet dat het aan apsidshop ligt, ik geloof wel dat ze niets geleverd krijgen. Echter, ik wil niet constant blijven wachten.

Als ik jou was zou ik eerst even informeren bij andere zaken of ze het op voorraad hebben. En daarbij zou ik NIET uitgaan van wat op de website staat.

Als jij nou je geld terug vraagt, dan wacht ik nog een week :)

Hou ons in ieder geval op de hoogte.

bewerkt door stuffie
Geplaatst

Als ik jou was zou ik eerst even informeren bij andere zaken of ze het op voorraad hebben. En daarbij zou ik NIET uitgaan van wat op de website staat.

Als jij nou je geld terug vraagt, dan wacht ik nog een week :)

Hou ons in ieder geval op de hoogte.

Mijn probleem is dat ik op vakantie ga, ik kan niet tot volgende week wachten. Komt de GPS misschien (als die dan geleverd wordt, laat ik het hopen voor jullie) op het moment dat ik in de bergen zit met een ouderwetse kaart :cry:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...