Lepman Geplaatst 6 augustus 2004 Geplaatst 6 augustus 2004 Ik lees in heel veel onderwerpen over het gebruik van OziExplorer. Wat kun je met dit programma meer dan met de bijgeleverde software zoals MapSource and CitySelect? Ik heb het al wel gedownload maar weet dus niet wat de meerwaarde is.
0 Geo-Hoppers Geplaatst 6 augustus 2004 Geplaatst 6 augustus 2004 Aan Oziexplorer op zich heb je (nog) niet zo veel, je moet er bruikbare kaarten bij zien te krijgen. Deze kaarten geven vervolgens een zeer gedetailleerd beeld van bv de omgeving waar je gaat wandelen/cachen. Met het genoemde programma kan je vervolgens waypoint's invoeren, tracks uit je GPS inlezen, routes uitzetten etc. Voor ons is het dan wel zo makkelijk als je bv stafkaarten van Nederland hebt ( schaal 1:25000), welke te koop zijn bij de kartografische dienst te Emmen ( als ik mij niet vergis). Deze zijn echter behoorlijk duur. Voor wat betreft deze laatste opmerking, zou ik eens de zoekfunctie gebruiken in dit forum (trefwoorden oziexplorer of ****forumregels!*****) en je zal al snel merken dat er nog meer is tussen hemel en aarde.......
0 Team Firefox Geplaatst 14 februari 2005 Geplaatst 14 februari 2005 Als je wat meer caches gaat zoeken kom je het vast wel eens tegen...
0 Zero CooL Geplaatst 14 februari 2005 Geplaatst 14 februari 2005 Hmm... waarom dit draadje bumpen? Bij deze zet ik hem op slot.. bedankt Blokr.. om dit onder aandacht te brengen. ZC
Vraag
Lepman
Ik lees in heel veel onderwerpen over het gebruik van OziExplorer. Wat kun je met dit programma meer dan met de bijgeleverde software zoals MapSource and CitySelect?
Ik heb het al wel gedownload maar weet dus niet wat de meerwaarde is.
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten