Spring naar bijdragen

Geocaching op omroep brabant radio - Maandag 25-02-2001 tussen 18.00 e


liebra

Aanbevolen berichten

Vandaag heeft een journalist van Omroep Brabant contact met me opgenomen om morgen (maandag 25 feb) in zijn radioprogramma te komen vertellen over GeoCaching.

Het programma heet Robbertje Bartol en wordt uitgezonden op Omroep Brabant tussen 18.00 en 19.00 uur.

Het wordt een item van zo'n 10 minuten rond 18.17 uur.

Ik ben benieuwd...

Als iemand nog tips voor me heeft.... wat moet ik zeker wel en misschien ook liever niet vertellen?

 

Voor diegene die Omroep Brabant niet kunnen ontvangen zal ik in de loop van deze week het item op Internet beschikbaar zetten.

 

wordt vervolgd...

Liebr@ ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Super, vertel gewoon wat jij er zo leuk aan vind... :( ... wat niet echt handig is is om uitgebreid in te gaan op de mogelijkheden die een gps biedt, dat heeft nooit zo heel veel zin merk ik...

Wel leuk om duidelijk te maken dat je in (mooie) gebieden komt waar je anders nooit geweest was....dat is tenminste bij mij het geval....door cache kom je nog eens ergens....

Wat ik ook altijd probeer duidelijk te maken is dat het niet een schat is die je zoekt maar een cache met daarin altijd logboek, en verder soms leuke hebbedingetjes en/of camera....

meer info? meel me maar...

:cool:  :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...