haiwatta Geplaatst 21 juni 2002 Geplaatst 21 juni 2002 Ik ben een heel eind, maar nog steeds op die aparte manier: de exe-file starten vanuit de onuitgepakte zip-file. Maar het is een heel karwei om dat allemaal handmatig te doen. ??? Arjen.
rwarmer Geplaatst 9 juli 2002 Geplaatst 9 juli 2002 Ik heb een groot deel van Nederland bij elkaar ge-scrolled. Echter, GEM snapt zijn start-file niet meer en ik kom nu altijd ergens in de default USA terecht. Dat schiet niet op. Kent iemand het juiste formaat ? Of is er iets fout in GEM ? <Jos>
Bytheway Geplaatst 5 augustus 2002 Geplaatst 5 augustus 2002 Hoi Ralph, Dat Gem is inderdaad een leuk programma'tje. Met kabel gaat het nog redelijk snel :-) Sorry modemgebruikers. Ik wil nu de kaartjes in mijn palm zetten met Cartographer en daarna in Atlas. maar dan moet ik precies de linker- bovenhoek en rechter-benedenhoek weten. Als iemand daar ervaring mee heeft hoor ik het graag. Greetings Bytheway
Bytheway Geplaatst 5 augustus 2002 Geplaatst 5 augustus 2002 Oh ja rwarmer: maak een bestandje aan in notepad genaamd: gem_pos.txt Daar zet je het volgende in: N 5158.420 e 642.960 Dan kom je bij mij in de buurt :-) Voer je eigen coordinaten maar in, dan kom je bij jezelf in de buurt. Succes, Bytheway Edited By Bytheway on aug. 05 2002 at 19:21
Gast 98-1027431508 Geplaatst 6 augustus 2002 Geplaatst 6 augustus 2002 Bytheway, Kun je me uitleggen welk proggie je voor de palm gebruikt voor die topografie? Ben ook wel geinteresseerd!
Bytheway Geplaatst 7 augustus 2002 Geplaatst 7 augustus 2002 Hoi Baflobill, Mijn bedoeling is om de kaartjes met Carthographer (http://www.gpspilot.com/Cartographer.htm) te importeren in Atlas (http://www.gpspilot.com/Atlas.htm). Dit kan, dat heb ik al geprobeerd. Nu nog de Etrex eraan en dan kan je dus op een kaart GPSsen. Tenminste, dat hoop ik want ik zit nog op mijn Larry's Eplug te wachten. Deze moet aan een palm synchronisatiekabel komen. Groeten Bytheway
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden