dameblanche Geplaatst 21 september 2014 Geplaatst 21 september 2014 Om een querie in mijn gps te zetten gebruik ik GSAK en daarna de optie: Geocaching.com API toegang: pocketqueries ophalen. Dat ging tot voor kort altijd goed, maar sinds enkele dagen werkt dat neit meer en krijg ik in rode letters de melding: The Access Token provided is not valid, met daaronder de opties:opnieuw, toon fout en afbreken. Als ik "toon fout" aanklik krijg ik echter geen fout te zien. Wie heeft enig idee wat er mis is en hoe ik het kan oplossen. Dank
DanPan Geplaatst 21 september 2014 Geplaatst 21 september 2014 Probeer eens in GSAK een nieuwe token aan te vragen via "Geocaching.com access > Get another access token".
dameblanche Geplaatst 21 september 2014 Auteur Geplaatst 21 september 2014 Wow, wat een supersnel antwoord en hiermee is ook het probleem opgelost. Hartelijk bedankt DanPan
barny Geplaatst 21 september 2014 Geplaatst 21 september 2014 ik had dat grapje ook een paar weken terug en idd na wat hulp met het aanvragen van een token was het opgelost, rare dingen die token's Barny
AltijdVinden Geplaatst 26 februari 2015 Geplaatst 26 februari 2015 Bedankt DanPAN ik had hetzelfde probleem en is nu ook weer opgelost. Anton (PD1ALE)
Aanbevolen berichten