Diesel067 Geplaatst 9 januari 2014 Share Geplaatst 9 januari 2014 Iemand nog een autohouder voor de garmin 60 Csx liggen die hij kwijt wilt? Ik ben opzoek en wil hem ruilen of overnemen voor een schappelijke prijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pappa73 Geplaatst 9 januari 2014 Share Geplaatst 9 januari 2014 hoi diesel, ik kan je niet helpen aan een autohouder maar ik heb misschien wel een tip voor je. Ik heb zelf een gpsmap 62stc. Toen ik deze kocht werd er een broekclip bij geleverd. Deze heb ik afgezaagd en het stuk dat in de gps schuift heb ik met twee parkers op mijn dashboard gezet. Ik schuif nu gewoon mijn gps in de houder op het dashboard kosten; twee kleine gaten in je auto en twee schroeven. ik hoop dat je er iets aan hebt gr. Pappa73 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amts Geplaatst 9 januari 2014 Share Geplaatst 9 januari 2014 zelf had ik de 60 aan de pin hangen aan een brodit houder, en heb ik nu met de 600 een fietshouder aan de brodit geschroefd zitten het zit erg goed vast en zonder extra gaten in de auto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel067 Geplaatst 10 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2014 ja dat zijn tips daar kan ik wel wat mee. bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden